• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sjors-V6 stelt zich voor

Sjors-V6

Detailing rookie
9 mei 2009
102
0
Hey hallo !


B-Buster, Omegauser en Juffer1 kennen mij al wel maar zal mij even voorstellen, ben Sjors woonachtig aan de rand van Amersfoort, helemaal gek van poetsen noem het gerust een tik, tevens ben ik helemaal stapel gek op Opel in het bijzonder de Omega, was als kind zijnde al gek van, verzamelde al brochures die toen nog gewoon bij de Opel dealer's lagen, daar ben ik nu trouwens erg blij mee ! want deze zijn niet meer te krijgen, en als liefhebber erg leuk om te hebben.

Ik bezit zelf nu 7 maanden mijn huidige zwarte Opel Omega MV6 met een 3.0 V6 benzine motor :heart_eyes: OEM en originaliteit is voor mij erg belangrijk.

Ben zo'n freak die haar iedere week was, hanteer uiteraard het 2 emmer systeem met Grid Guard :cool: en heb al een aardige collectie aan spullen staan (Mequiars en Poorboy's)


Even wat foto's :)^







IMG_0058modded.jpg



IMG_5455.jpg



IMG_5478.jpg



PICT1370moddedlicenseplate.jpg



PICT1356modded2.jpg



IMG_4886modded.jpg



IMG_3868.jpg



IMG_3870.jpg



IMG_3860-1.jpg





Ik vind dit een geweldig forum ! heb trouwens al veel weg gehaald bij Car Clean echt een geweldige shop !! :)^ ben sinds kort een Dap owner en heb mij ingeschreven voor de Dap clinic in juli.







Groet,

Sjors
 
oei das een lekkertje met het juiste blok er in geweldige autos zijn het

ja ja klinkt raar uit de mond van een vw man:D
 
Kijk da's goed, eindelijk ook aangemeld.


Mooie foto's uitgezocht kerel :)^


frankv6 zei:
oei das een lekkertje met het juiste blok er in geweldige autos zijn het

ja ja klinkt raar uit de mond van een vw man:D

Des te leuker is het om te lezen ;)
 
Ha Sjors,

Mooi, eindelijk aangemeld :) en welkom. Die zwarte kleur blijft erg mooi op de foto's (en in het echt natuurlijk). Zijn er ook foto's bij van na de DAP-sessie van afgelopen weekend?

Ik blijf het een erg mooie Omega vinden :)^

Groet,

Walter
 
Dank allemaal !!


Dat is dubbel leuk uit de mond van een VW rijder :D




@ Omegauser, neen dat moet ik eigenlijk wel even doen.. moet gauw de rest gaan dappen voor de 14'e ik zit aankomend weekend in Tiel bij Metalrush om zijn Omega te dappen :party:








Hier nog een swirl vrije foto van mijn Omega gemaakt tijdens dap clinic met Omegauser :)^






IMG_6259.jpg









Groet,
Sjors
 
Welkom op het altijd gezellig CC forum Sjors :)^

Blijf dit model Omni toch het allermooist vinden :schaam

Gr. Arjan
 
Ben ook nieuw hier maar wilde je toch even complimenten geven over je poetskunsten... damn die auto ziet er super strak uit :)^
 
Om het maar even plat te zeggen "gave bak" ;)

Ben zelf ook bezitter van een grote sedan, alleen dan wel een Italiaanse V6, dit soort auto's wordt (gelukkig) nogal ondergewaardeerd wat het voor de liefhebber een aantrekkelijk object maakt $$)