• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

autofanaat stelt zich voor

Joeyd93

Detailing rookie
24 nov 2022
1
15
Hoi leden

Ik ben Joey uit het mooie brabant en kan erg genieten van een auto die altijd schoon is. Ik ben zelf een echte liefhebber van auto's en rijdt zelf ook graag iets wat niet standaard is.

Na 4 jaar een 2004 subaru wrx sti te hebben gereden (blauw met gouden velgen uiteraard) heb ik deze goed kunnen verkopen en sinds februari dit jaar een nieuwe aanwinst.
Namelijk een renault megane 3 RS (cup uitvoering). Al mis ik de beleving van de subaru weldegelijk, ben ik niet ontevreden over de overstap.
een heerlijke stuurmansauto, die in schotland al even heeft mogen laten zien of die ook zo lekker rijdt op uitdagende wegen als er gezegd werd.
spoiler: dit was boven verwachting. helaas waren de banden en ophanging minder blij met de slechte staat van het asfalt daar.
Helaas merk ik dat een zwarte auto niet zo gebruiksvriendelijk is voor iemand die een auto graag schoon heeft. maar je kunt niet alles hebben, toch?
20220731_154928.jpg


Dus hopelijk kan ik hier nog steeds veel leren/andere inzichten zien over bepaalde handelingen m.b.t. lak/kunstoffen