• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Skoda octavia RS final detail

PrimeraSR20De

Detailing trainee
29 jun 2011
12
47
40
Vorig jaar al eens mijn RS gepolijst. Toen de stappen gedaan veloce oranje, finale wit, black hole lichtgroen, ex-p zwart en meguiars m16 blauw. Nu had ik het weekend geen plannen dus even wat middelen uitgetest van een maat van me.
amajuveq.webp
Dit is dus de planning omdat ik lang wil genieten dan een diepe glans. Eerst dak en motorkap gedaan met veloce op oranje omdat ik nog wat correcties wilde behalen daar. Toen de gehele auto gedaan met finale op wit.
5y9yjedy.webp
Daarna auto nagedaan met monello spruzzo. Toen dodo juice lime prime op lichtgoen. Volgende stap wolfgang deep gloss paint sealant op zwart. Deze paar uur in laten trekken, uitgepoetst en 12 uur niks meer gedaan. Vandaag afgemaakt met een laag collinite op blauw. Resultaat:
azuha6an.webp

Mooie detail maar volgens mij moet je de sealant eventjes laten curen, dan afnemen om vervolgens de lak 12u niet aan te raken om het te laten uitharden.

Jah die heb ik 8 uur laten curen en daarna uitgepoetst en laten uitharden 8 uur. Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Die velgen zien er wel spectaculair uit, maar die einddemper die een pietsje gedraaid onder de bumper hangt, is wel een stom gezicht. Zo kan je je toch niet vertonen op de meeting de 24e ;)

Cordoba;395275 zei:
Die velgen zien er wel spectaculair uit, maar die einddemper die een pietsje gedraaid onder de bumper hangt, is wel een stom gezicht. Zo kan je je toch niet vertonen op de meeting de 24e ;)
Haha klopt viel mij na de foto pas op. Hij hangt heel.laag bij een rs wat geen porum is dus ik dacht ff die rubbers wat dichter bij elkaar trekken das dus niet recht gegaan ;)

Zag ik ook. Is op steenworp afstand van snackbar Franken. Heb ruim 15 jaar in schollevaar gewoond (E Muscherf, Waldhoorn en Vreugdedans).