• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Skoda Superb

tsunami69

Detailing addict
9 jul 2008
692
62
de afgelopen dagen tussen de buien door bezig geweest met een mooie skoda superb,
de auto moest gewassen en gewaxt worden en mits de tijd en het weer het toeliet ook nog gepolijst worden, ook aan het interieur moest enige aandacht besteed worden.

Eerst de auto 2 x gewassen, er zat dusdanig veel vuil op de auto dat het er niet allemaal af was na de eerste keer. na het wassen de skoda gekleid, de vervuiling die met de klei is verwijderd viel mee.
Ook gelijk de velgen gedaan en alvast een gedeelte van het interieur gestofzuigd, ´s avonds de ramen nog gedaan met car-lack.

Dag 2 begonnen met polijsten, behalve het dak de gehele auto met M83 en oranje LC pad gedaan, daarna nog een rondje met M80 en de groene LC pad, toen begon het serieus te regenen waarna ik ben gestopt.

Vandaag dag 3 de afwerking, de auto eerst weer gewassen en gedroogd, daarna eerst de wolfgang sealant 3.0 aangebracht en gdeze getopt met de natty's blue (ben nog in afwachting van de wolfgang fuzion), daarna de bandjes nog zwart gemaakt waarna de buitenzijde gereed was.

De binnenzijde zag er goed uit, alleen even stofzuigen, het leer behandelen en de overige kunstoffen behandelen met de tech protect, het interieur zag er goed uit en was dan ook zo gepiept.

Nu de foto's

Voor

P1020406_edited-1.webp

P1020409_edited.webp

P1020411_edited.webp

P1020405_edited.webp

P1020404_edited.webp

een van de buien waar ik direct last van had

P1020427_edited-1.webp

tijdens en na

P1020419_edited.webp

de wolfgang sealant aangebracht

P1020436_edited.webp

P1020437_edited.webp

P1020451_edited.webp

P1020460_edited.webp

de auto gereed

P1020472_edited.webp

P1020475_edited.webp

P1020476_edited.webp

P1020480_edited.webp

P1020485_edited.webp

P1020497_edited.webp

P1020502_edited.webp

terwijl ik lekker bezig was zag ik af en toe dit voorbij komen, af en toe kreeg ik ook een spatje mee maar dat was niet noemenswaardig, kon vandaag lekker doorwerken.

P1020516_edited.webp

het interieur

P1020523_edited.webp

P1020529_edited.webp

P1020531_edited.webp

P1020532_edited.webp

bedankt weer voor het lezen.

Groet,

Wilco

Zo die ziet er goed uit zeg! Ik vraag me alleen af of je nog wat met die kras hebt kunnen doen? En zoja, hoe wat waar...:lol Het lijkt me namelijk een behoorlijk diep kras die je niet even met polijsten weg krijgt? of wel?...:)

Die kras was eigenlijk meer om te laten zien hoe de auto eruitzag, zulke krassen krijg je ook met polijsten niet meer weg, wel flink verminderd maar nog steeds zichtbaar, helaas heb ik door het weer niet voldoende after foto's kunnen maken van bepaalde details (waaronder die kras)