• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Smenno's MX-5

Smenno!

Detailing rookie
5 jun 2010
32
0
Foto's zijn genomen tijdens het familieweekend ergens in oktober.

Mijn zus is de enige in de familie met een fatsoenlijke camera, helaas woont zij in Barcelona dus niet echt om de hoek om even de camera te lenen.
Dus gelijk van de mogelijkheid gebruik gemaakt om mooie foto's van mij auto te maken.
Ik had geen idee waar de foto's gebleven waren tot vandaag besloten werd om terug te blikken op dit weekend.

Tijdens een hoop geklaag over de foto's die ik geschoten heb dat er zoveel auto, druppels op auto's en 'doekjes op auto's met flesjes erop'
Zat ik me af te vragen waarom elk blaadje, takje en beestje dat in het bos op de foto is gezet wel oog voor 'detail' is.

Tijdens aankomst eerst de auto opgefrist.
dscn0762.webp

dscn0780.webp

dscn0781.webp

dscn0791.webp

dscn0784.webp

dscn0787.webp

dscn0792.webp

dscn0790.webp

dscn0793.webp

dscn0832.webp

dscn0785.webp

Gr. Menno

Mooi, leuke auto. Zijn dat toyo R1R banden die je erop hebt liggen? Hoe bevallen die? Ik heb zelf T1R's maar die vindt ik een beetje vaag bij het insturen. Waarschijnlijk door de zachte wang van de band.

Het zijn inderdaad de R1R banden,

Ik gebruik ze (bijna) alleen maar op het circuit.
Ik heb vaak geen tijd of zin om ze terug te wisselen naar mijn 'straatsetje'.
Ze rijden echt heerlijk ik plak als een magneet tegen het asfalt.

Wat bedoel je precies met vaag insturen? op welke bandenspanning rij je?

Gr. Menno