Ik sneup al een hele tijd op oa dit forum, dus toch maar een accountje aan gemaakt!
Ik ga hier bij de naam Smotske, woon in het noorden, bijna 30 , en ben al sinds jongs af aan liefhebber van auto's. En al helemaal van schone auto's.
Als hobby bob detail ik al een heel tijdje auto's/boten/racefietsen van mijzelf, bekenden, familie en via-via. Op aanraden van hun laatst dus toch maar een hip instagram kanaaltje aangemaakt.
Ik ben ook trotse bezitter van 2 BMW's. Een 435d Gran Coupe als dagelijkse auto, en sinds afgelopen winter als "restauratie-light" project een 320i cabrio van '94. Deze staat nu bij de plaatwerker voor een stevige anti-roest behandeling en correctie. Daarna verder met polijsten etc. Het interieur is nu niet meer goor, maar schoon. Het leer wordt nog gerepareerd. Met dit project probeer ik er veel plezier aan te hebben met al mijn opgedane kennis in de loop der jaren en hopelijk aan het einde van de rit met een voldaan gevoel van "weer een mooie kar gered" weer te verkopen en iets nieuws op te sneupen.
Foto's mogen niet uitblijven natuurlijk!
Beide oogappeltjes voor het eerst op de oprit. Rechts is het verschil goed te zien tussen 20jaar mishandeling, en een 3-staps proces met Gyeon (Compound +, Compound, Finish)
Paar weken terug de Micra van m'n vriendin gedaan met Gyeon Cuttingpad met Compound, met daarna de TW Flex to the Max wax afgepoetst. Niet geheel ontevreden. Maar bracht mij wel aan het twijfelen of ik niet eens Gyeon Compound op een Finishing pad ga proberen, of Finishing polijstmiddel op een Cuttingpad.
Ohja, had ik al vermeld dat ik fan ben van Gyeon!? Ook veel spulletjes van andere merken in huis, maar Gyeon is eigenlijk nooit een misser!
Gr. Smotske
Ik ga hier bij de naam Smotske, woon in het noorden, bijna 30 , en ben al sinds jongs af aan liefhebber van auto's. En al helemaal van schone auto's.
Als hobby bob detail ik al een heel tijdje auto's/boten/racefietsen van mijzelf, bekenden, familie en via-via. Op aanraden van hun laatst dus toch maar een hip instagram kanaaltje aangemaakt.
Ik ben ook trotse bezitter van 2 BMW's. Een 435d Gran Coupe als dagelijkse auto, en sinds afgelopen winter als "restauratie-light" project een 320i cabrio van '94. Deze staat nu bij de plaatwerker voor een stevige anti-roest behandeling en correctie. Daarna verder met polijsten etc. Het interieur is nu niet meer goor, maar schoon. Het leer wordt nog gerepareerd. Met dit project probeer ik er veel plezier aan te hebben met al mijn opgedane kennis in de loop der jaren en hopelijk aan het einde van de rit met een voldaan gevoel van "weer een mooie kar gered" weer te verkopen en iets nieuws op te sneupen.
Foto's mogen niet uitblijven natuurlijk!
Beide oogappeltjes voor het eerst op de oprit. Rechts is het verschil goed te zien tussen 20jaar mishandeling, en een 3-staps proces met Gyeon (Compound +, Compound, Finish)
Paar weken terug de Micra van m'n vriendin gedaan met Gyeon Cuttingpad met Compound, met daarna de TW Flex to the Max wax afgepoetst. Niet geheel ontevreden. Maar bracht mij wel aan het twijfelen of ik niet eens Gyeon Compound op een Finishing pad ga proberen, of Finishing polijstmiddel op een Cuttingpad.
Ohja, had ik al vermeld dat ik fan ben van Gyeon!? Ook veel spulletjes van andere merken in huis, maar Gyeon is eigenlijk nooit een misser!
Gr. Smotske