• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Snelheid website drastisch verbeterd!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Zojuist hebben wij een aantal flinke wijzigingen doorgevoerd aan onze website! Hierdoor is de website vele malen sneller geworden. Waar eerst soms een kleine wachttijd merkbaar was, reageert de site nu weer direct. :party:

Navigeren door onze site gaat nu dus weer lekker vlot. :ja :party:


Test het zelf en doe even een proefsurfje op onze site: Carclean.com
 
Ik wist al niet wat er aan de hand was :p
Neen serieus ,het ging al heel vlot vond ik ,maar ik merk het verschil wel met gisteren!
Weer een mooie aanpassing :)^
 
Tja, zoals je in een andere Topic kunt lezen, ben ik nog bezig met een HD reiniger. De karcher is afbesteld en het wordt een Alto. Ik weet nog niet welke type, maar zo te zien heb je de HD Foamlans niet op voorraad...dus:grinning:
 
Hij is nu echt veel sneller hoor, probeer maar! Vooral bepaalde routines, zoals zoeken, in winkelmandje plaatsen, info van een product opvragen etc.
 
Deed rijkswaterstaat zijn snelwegen maar net zo snel upgraden als jij jouw digitale afritje naar Carclean.com :)

Opzich had ik hier geen problemen met snelheid, alleen de zoekfunctie wilde soms wat langer duren (indexen?)
Maar gezien de groei van het forum en de db van de webshop kan het geen kwaad natuurlijk :)