• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Snelle detail Mitsubishi Outlander

Guy

Detailing addict
23 okt 2012
154
65
[/img]Beste forumleden,

Vandaag eens de Outlander verwend op goede vrijdag :lol
Door al het zout van de laatste tijd, was het toch nodig. Ik heb de auto gewassen met de BTBM en vervolgens de auto van een laagje PB Natty's paste wax red voorzien. Al met al toch weer een dagje werk gehad.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ,^^

Groeten,
Guy

Op verzoek van de TS de 3 foto's : ;)
IMG_402001_zps1b20af14.webp

+
IMG_40250_zps0eb6b3bf.webp

+
IMG_40240_zps3aa68a0a.webp

:cool

Als het goed is zou dit automatisch moeten gebeuren?? Even afwachten denk ik, of moet ik dat instellen, heb het eerder ook altijd zo gedaan?

Hangt er van af waar jouw foto's vandaan komen : imageshack werkte bij mij niet meer na 1 of andere update en heb nu fotobucket ....linkje gewoon kopiëren en klaar . :-"

grandscenicman;321537 zei:
Hangt er van af waar jouw foto's vandaan komen : imageshack werkte bij mij niet meer na 1 of andere update en heb nu fotobucket ....linkje gewoon kopiëren en klaar . :-"

Ik zal het eens even afwachten, anders pas ik het aan ;-)

IbizaSigno;321545 zei:
Ziet er netjes uit! Welke stappen heb je doorlopen en wat heb je zoal gebruikt?

Staat erbij ;) gewassen met de Dodo Juice BTBM, velgen met de PB spray&rinse wheel cleaner, lampen met Meguiar's PlastX, ramen met Meguiar's NXT Glass Cleaner, gepolijst met de profi polish van Poorboys en de voor wax heb ik ook voor Poorboys gekozen, namlijk de Natty's paste wax Red.