• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Soepele HD leiding

jim

Detailing rookie
14 sep 2009
523
0
Welk merk van HD heeft de meest soepele leiding?
Ik ga telkens in gevecht met de kärcher leiding :|~*
Is zo een verlengleiding van 10m dat ik heb, en ik krijg zenuwen van er mee te werken.
Krult altijd op tot een klein cirkeltje, en blijft veel te stijf.

Door zulke kleine prullen kijk ik er tegen op om wekelijks de HD uit te halen.
 
Denk niet dat er een flexibele HD slang te vinden is,mede omdat ze voor de hoge druk een stalen mantel hebben.
De winterperiode maakt de slang uiteraard ook nog een stuk stugger.
 
Ik had bij mijn vorige hd reiniger de slang opgerold met lange lussen van ongeveer een meter lang, die ogehangen en een gewicht aan gehangen zodat ie niet op zou krullen en na een paar dagen had de slang de nieuwe vorm aangenomen.
Als de slang op wilde krullen (wat bijna niet gebeurde) was dat maar op 3 punten op de hele slang ipv op de 20 cm.
 
nilfisk had toch wel van die soepele slangen? Anders kan je deze van het plaatje toch ook niet oprollen met een katrol?
Had ik wel eens zien staan bij de doehetzelf; de E130

nilfisk-alto-e130.2-8-tp_3417118018856925566vb.png
 
Ik heb zelf een HD met een haspel erop,ik denk dat de TS vooral bedoeld dat de slang blijft krullen als je bijvoorbeeld alleen maar linksom draait.
 
McShine zei:
Nilfisk in ieder geval ook niet....:roll


Dat was ook het eerste wat ik dacht. Wat een gedoe elke keer. Ik moet zeggen dat mijn gardena tuinslang van een half jaar oud ook SUPER eigenwijs aan het worden is.

ken dit niet draadloos ofzo:D
 
mijn tuinslang is behoorlijk agressief aan het worden; bij het minste of geringste slaat 'ie toe... :grinning: