• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Soepergrover's spulletjes

Tja, wat was het bekende excuus ook alweer: 'kon het niet laten' :-"

p1140260.jpg


  • 12-1-2010
  • EZ Detail Mini Brush
  • 2 Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm
  • Fog Clear Anti Fog Liquid - 300ml
  • Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm :kado
  • Cyber Clean Auto - Zakje - 75g :kado
  • Dual Action Microfiber Cloth :kado
  • Een andere fles voor de foam lance. De vorige ging scheef bij het vastdraaien (dankjewel nog Carclean voor dit exemplaar)

Nogal wat stuff :kado deze keer.
Ik heb tot op heden mijn velgen met een MF sponsje gedaan, maar bij alteaniels heb ik eens kennisgemaakt met
de EZ Detail brush. Ik heb het kleine broertje hiervan besteld, vanwege mijn 20-spaaks velgen. Wat een lief borsteltje is dit. :heart_eyes:
Hoofdreden voor de bestelling was toch wel de Delirium doek. Gelijk maar eentje bijgekocht voor later.
Wat er over deze doek op de diverse fora is geschreven is niet gelogen. Wat een fijn doekie.
 
Hey Joost, leuke bestelling weer!

Ik ben ook erg benieuwd naar de EZ-Detail Mini!
Kun je laten weten hoe makkelijk die tussen bepaalde kieren kan?
Mijn ouders hebben namelijk een Zafira met 16" LM velgen, en met de gewone EZ-Detail krijg ik de borstel helaas niet tussen de remklauw en de velg!

Zelf heb ik ook nog FR velgen met een smalle kier tussen de spaken waar dit handig voor zou kunnen zijn ;)

Groetjes en veel plezier met je spulletjes :)
 
Bedankt weer, jongens.

Collecties gaan inderdaad nooit te hard, maar in dit geval wel wat harder dan de opbergruimte
die ik er voor heb.

@Dennis Blomaard: ik zal eens kijken wanneer ik weer in de gelegenheid ben om mijn velgen te doen.
Hopelijk laat mijn geheugen me dan niet in de steek.
 
Dennis Blomaard zei:
Ik ben ook erg benieuwd naar de EZ-Detail Mini!
Kun je laten weten hoe makkelijk die tussen bepaalde kieren kan?
Mijn ouders hebben namelijk een Zafira met 16" LM velgen, en met de gewone EZ-Detail krijg ik de borstel helaas niet tussen de remklauw en de velg!
Wat laat (en volgens mij heb je inmiddels al zo'n brush), maar de EZ-brush mini werkt prima op mijn velgen.
Ik bots wel regelmatig met de punt van de borstel op mijn remschijven, maar dat ligt niet zozeer aan de borstel,
maar meer aan de gebruiker ervan. Met wat beleid en een beetje sturen kom ik overal met dat borsteltje.
Afgelopen weekend met de EZ mini, Bilberry en een sopje NXT heb ik heel wat troep van m'n velgen afgekregen.

En on-topic:
  • 18-4-2010:
  • Poorboys World - SSR2 Medium Abrasive Swirl Remover - 473ml
  • 24-4-2010:
  • Pinnacle Bodywork Shampoo - 473ml
  • 29-5-2010:
  • Mothers Wax - Reflections Advanced Tire Care - 710ml
  • 3M - Gehoorbeschermer beugelmodel
  • Wolfgang - Auto Bathe - 473ml
  • Valet Pro - Bilberry Safe Wheel Cleaner - 1000ml
  • 6-6-2010
  • Half litertje Chemical Guys Glossworkz shampoo (met dank aan alteaniels en Quincy)
  • Left-overs van de BBQ van BlackPassat. Ik mocht de deur niet uit zonder deze bakjes. Nog heel erg bedankt aan heel de familie BlackPassat.
    Heeft Soepergrover deze week weer wat te eten. ;)
Er zit nog een en ander aan te komen, maar dat post ik t.z.t. wel.
Voor wie het reeds opgevallen is: ja, ik heb blijkbaar iets met shampoo's. 8d
 
Vooralsnog de Born to be Mild.
Ik heb de Auto Bathe gisteren wel gebruikt. Ik vond 'm prima werken, maar ik moet nog ff wat stoeien met de dosering.

Ik heb nu:
NXT: mijn eerste aankoop
BtbM: wast lekker, ruikt lekker, de shizzle
Sour Power: nog niet zoveel gebruikt, maar is prima spul
Pinnacle Bodywork Shampoo: ruikt heerlijk in het flesje, maar van die geur merk je bij het wassen weinig. Vind 'm minder bijzonder dan de prijs doet vermoeden
Wolfgang Auto Bathe: zie boven
Chemical Guys Glossworkz: nog niet gebruikt, alleen even aan geroken (moet natuurlijk even gebeuren :roll )

Er komt binnenkort nog een shampoo deze kant op. 8d
 
Mooie collectie hoor.
Heb zelf ook wel iets met shampoos, want zo altijd hetzelfde gebruiken begint me te vervelen na een tijdje.
 
oke, dankje voor je reactie.
mijn gallon autobathe is zo goed als op..
ik denk dat ik een gallon shampoo plus of iets in die trand bestel
 
@Aron225, Nou al op, ik kan me nog herinneren dat je hem gekocht had (wanneer weet ik niet meer), volgens mij is dat toch niet zo heel lang geleden.