• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Softtop reinigen

Thuizer

Detailing rookie
7 feb 2024
1
2
Hey iedereen, sinds een paar maanden ben ik eigenaar van een Toyota Aygo uit 2019 met een softtop. momenteel is mijn auto behoorlijk vies aan het worden aan de buitenkant. Mijn vraag is echter is het verstandig om door de Car wash te gaan of is het beter om mijn auto met de hand schoon te maken ivm de softtop.

ik ben ook op google aan het zoeken of een cabrio met sofftop bestemd is tegen de car wash aangezien sommige car washes een speciale “cabrio stand” hebben. Maar helaas geeft bijna elke site een ander antwoord dus vandaar mijn vraag hier. :)
 
Welkom!
Met de linkjes van RedCat kom je al bijna tot de eindstreep, in de webshop is er een subcategorie met alles wat je nodig kan hebben. Linkje
Om mijn eigen ervaring van afgelopen zomer te delen: Linkje
En foto's helpen veel! ;)
 
Volgens mij vraagt de TS of hij door de wasstraat mag.
Inprincipe kan zo'n auto wel door de wasstraat, zelf zou ik het niet zo snel doen. Mede om de reden van @Nick Bakker
Maar een cabriodak heeft altijd onderhoud nodig, zie de link van @RedCat