• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spoedje : Touchscreen schoonmaken

Wilma

Detailing addict
15 feb 2009
485
65
Een dag voor we op vakantie willen gaan is gisteravond plotseling het touchscreen gedeelte van mn Kenwood ermee gestopt.
De radio heeft de hele middag aangestaan, heb zelfs diverse malen het scherm nog gebruikt alles zonder problemen.

Zelf heb ik het vermoeden dat gisteren met het schoonmaken van de auto er iets op het scherm terecht is gekomen (wellicht een restje last touch wat nog op een koraaldoek zat) waar het dus niet goed tegen kan.

Heeft iemand enig idee wat ik hier nog aan kan doen en hoe ik dat touchscreen gedeelte eventueel kan schoonmaken ?


Volgens het boekje de radio gereset, echter nu moet ik een code invoeren wat dus niet lukt omdat het bovenste gedeelte van het touchscreen niet meer werkt.
Bijkomend probleempje is dat de hele navigatie ook via de radio werkt :confused:


Gr. Arjan
 
Het scherm is helemaal schoon, er is niks aan te zien.

We zijn altijd erg voorzichtig met vloeistof ed op en bij het scherm.
Gisteren is het laatste wat we hebben gedaan het schoonmaken van het middencosole met een koraaldoek waar buiten de auto wat last touch op is gesprayed / geneveld.

Zodra de radio aangaat zie je de cursor staan, als je dan met je vinger over het scherm gaat zie je de cursor maar tot halverwege het scherm meegaan en stopt hij daar :weetniet