• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

@gdv42 thanks voor de uitgebreide filosofische uitleg:-)^

Pfff het begint in mijn hoofd te tollen op dit moment :-/

Wil ik nu te snel teveel of zijn er teveel producten die stak langs elkaar heengaan kwa prestaties :-/

Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is/zijn producten die ik naar eigen beleving mis in mijn assortiment.

Dit is een product dat ik na het voeden en voor het waxen kan gebruiken om hiermee de glans en bescherming een langere periode te geven.

Het zou mooi zijn als dit produkt ook gebruikt kan worden voor mijn volgende zoek actie en dat is een product dat ik na het wekelijkse wassen kan gebruiken om de glans te boosten maar dat ook een degelijke bescherming geeft.

Tell me what to order pls want het tolt bij mij op dit moment in mijn hoofd met heelveel verschillende producten in mijn bolletje:weetniet