• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spuitflessen! Waar vind ik deze?

Remko.me

Detailing rookie
1 nov 2010
192
0
Waar halen jullie je spuitflessen?

Ik kan ze nergens echt vinden met een mooie spuitkop! Grrr!

Ik wil APC spuitfles maken met 1:10 - meest gebruikt toch?

Er zijn sprayers te vinden hoor:

https://www.Carclean.com/product/Carcleannl/Spraymaster_mengfles_946ml_incl_chemical_resistant_sprayer_SM-87_101622

aan de prijs, wel chemical resistant :)

Ik heb in september eens een groupbuy gehouden met sprayflessn en spraykoppen. Misschien dat ik over een paar weken eens ga kijken naar de een tweede groupbuy met sprayflessen.
Je kan ze ook bij de Ikea halen. De chemical resitant spraykoppen van Carclean zijn iedeaal voor als je bjvoorbeeld chemische velgenreiniger hebt. Want gewone spraykoppen kunnen daar niet zo goed tegen.

Binnetie zei:
Ik heb in september eens een groupbuy gehouden met sprayflessn en spraykoppen. Misschien dat ik over een paar weken eens ga kijken naar de een tweede groupbuy met sprayflessen.
Je kan ze ook bij de Ikea halen. De chemical resitant spraykoppen van Carclean.com zijn iedeaal voor als je bjvoorbeeld chemische velgenreiniger hebt. Want gewone spraykoppen kunnen daar niet zo goed tegen.

Als er een nieuwe groupsbuy komt hou ik mijzelf van harte aanbevolen ! :-)^

Ondergetekende haalt zijn sprayflessen uit recyclage...;-)

Allerlei lege spuitflacons (van Dasty, glasreiniger, etc...) spoel ik grondig uit, verwijder etiketten et voila, gratis sprayfles! :party

koop wat produkten van HG , die hebben al spray's van 3,20 € vb.produkt om de koelkast te reinigen .

je kan het produkt gebruiken of gewoon weggieten , houd je een mooi stevig sprayflesje over :party

Inderdaad, ik gebruikte vroeger de insectenverwijderaar van HG, zijn zoals blazer zegt erg stevige flacons en het etiket haal je er makkelijk vanaf. Ben blij dat ik toen al een spuitflessen verzamelwoede had en ik ze dus niet weggegooid heb. :-d

Kopen en de inhoud weggieten dat doe ik echter niet, lijkt me toch weggegoten geld...:lol

Binnetie zei:
Je kan ze ook bij de Ikea halen. De chemical resitant spraykoppen van Carclean.com zijn iedeaal voor als je bjvoorbeeld chemische velgenreiniger hebt. Want gewone spraykoppen kunnen daar niet zo goed tegen.

Dat zou een goed idee zijn :p

Bij de Action kan je transparante plantenspuiten halen voor €0.70 - Staan ook ml. eenheden op de zijkant dus super handig :ja
Doen het tot nu toe goed met mijn APC 4:1 en Spray/Wipe

Het taxibedrijf waar ik mijn auto's poets en waar ik af en toe een krasje voor hun weghaal of een interieurtje doe heeft nog sprayflessen over (het zijn de zelfde als het sprayflessen van de GB, 500ml met sprayer). Als er interesse is laat het me even weten...