• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SSR 1 weer water

ThaBird

Detailing rookie
21 feb 2009
1.124
0
Had het vorige zomer al gehad met de oude versie, en nu vandaag bij het uit de kelderkast halen van me gear weer met de nieuwe versie.

Heb even youtube fimpjes van gemaakt.

Excuses voor de rare kwaliteit maar ben nog aan het worstelen met de camera ]-0 ]-0



 
Heb ik ook gehad met de oude versie. Da's weer balen dan. Want met het polijsten slingert het alle kanten op. Je verwacht het niet , het is en blijft dan zonde van de centen.
 
Dat, maar wat apart is dat de ssr 2.5 die ik heb sinds maart 2009 nog steeds mooi dik is.

De pro polish gaat ook de olie boven drijven maar die is van zijn eigen al waterig.
 
Geen idee of het zo hoort, maar volgens mij is die van mij ook zo waterig.
Veel dunner dan Monello Mezzo of Finale iig.

Zal het morgen nog eens bekijken.
Beinvloed dit de werking heel erg of?
 
Professional Polish is altijd vloeibaar en moet eerst geschud worden, bij iedereen scheidt de olie dus, altijd even schudden. Dat zie je bijvoorbeeld ook bij Black Hole etc.

Je bent de eerste die een waterige nieuwe SSR1 heeft en daar zijn er inmiddels een boel van over de toonbank gegaan.

Ik heb het denk ik al eerder gezegd, het dunner worden is natuurlijk niet de bedoeling, maar het doet niets af aan de werkzaamheid van het product, je haalt er dezelfde resultaten mee. Maar als het te dun wordt dan werkt het lastiger.

Omruilen kan altijd. :ja
 
Ik heb de mijne ook even bekeken, en die is idd ook aardig dun, maar zolang het de werking niet beinvloed red ik me er nog wel even mee.