• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sta je heel even op een parking...

dannydehert

Detailing chief
24 jul 2009
1.087
95
Temse (België)
schadeherstel_5.webp
a_schade_1/schadeherstel_2.JPG[/URL]

Gelukkig viel dit goed weg te werken, maar het was toch wel balen.
Het had natuurlijk veel erger kunnen zijn, zoals je hier wel vaker ziet :-/
In dit geval: Monello Finale op groene pad, daarna terug PB white diamond (had ik vorige week heel de auto pas gedaan!)
en terug mijn old time favorite Collinite 845.

En het is weer als nieuw:
schadeherstel_2.webp
img]http://users.telenet.be/polishine/Portfolio/Ford Puma_schade_1/schadeherstel_5.JPG[/URL]

Bijlagen

• schadeherstel_1.webp
    schadeherstel_1.webp
    470,2 KB · Weergaven: 107
  • schadeherstel_4.webp
    schadeherstel_4.webp
    453,9 KB · Weergaven: 119
Oei, gelukkig dat het meeviel.
Altijd vervelend als je terug komt en je ziet een beschadiging!

daar hebben puma's al snel last van dat de achterbumper niet lekker aansluit. weet er alles van :P trouwens deze kleur had mijn puma ook een ooit!

Gelukkig heb je het netjes weg gekregen. Op de personeels parkeerplaats op Schiphol is het ook al zo'n drama. Dew gemiddelde stewardess rijd in een klein autootje en kunnen absoluut niet fatsoenlijk parkeren en de gemiddelde piloot rijd in een oversized SUV en kunnen het maar beter bij een vliegtuig laten. Een vliegtuig hoeven ze immers niet zelf te parkeren, maar dit word voor ze gedaan. Mijn voorbumper is aan beiden zijden flink bekrast tot op de grondlaag en enkele kleine deukjes door waarschijnlijk open slaande portieren.]-0 ]-0 Binnenkort ga ik met de DAP aan de slag en een poging wagen om het grootste gedeelte van de krassen op de bumper weg te polijsten.

De gemiddelde stewardess misschien niet, maar sommigen kunnen toch echt wel strak en schadevrij parkeren hoor!
En dan sommige kerels maar daar gelaten, want die zouden een grote schande zijn in de categorie dames.

Maar kort en goed, het zal je verbazen hoe vaak mensen bar slecht parkeren en daarbij schade veroorzaken. Laatst hier voor de deur nog eentje. Ik zie het kadaver vanuit mijn raam tot vier keer toe kijken hoe haar deur tegen mijn auto stoot. Vanuit de woonkamer (kijkend naar voetbal) zag ik dat gebeuren, dus maar even naar buiten gelopen om te kijken wat er aan de hand was en inderdaad, pietsje lak eraf bij mij. Het viel mij dus op, doordat ze er tot vier keer toe nadrukkelijk naar keek.

Zegt het kadaver gewoon doodleuk dat ze dat niet gezien had!!!

On topic:
Danny, fijn dat je het weer hebt kunnen herstellen. Ziet er inderdaad weer prima uit.
Hoe gaat het met je (jullie) nieuwe huis en de nieuwe garage/detail-shed?

Met het huis gaat het traag maar goed, binnenkort de badkamer onder handen nemen!
Verdient eigenlijk een eigen topic... dat zal ik binnenkort ook eens starten dan ;-)

Detailen komt niet veel van tegenwoordig, buiten de eigen auto bijhouden natuurlijk.
Ben wel van plan om het grootser aan te pakken en het niet hier thuis te doen in de garage, dus die verbouwingen komen er niet.
Ik zou dan beperkt zijn tot een ruimte van 4,5 meter bij 4 meter en dat is te weinig om goed te werken.

Elk jaar is er in België een startersdag voor ondernemers waarbij je alle administratieve rompslomp op één plek kan regelen, alsook informatie inwinnen, en dat ga ik volgend jaar eens doen.

Wat er volgend jaar ook op het programma staat is waarschijnlijk een nieuwe auto.
Voorkeur momenteel: Fiat 500 Abarth ;-)