Hallo iedereen,
Ik heb een paar dagen terug Cquartz aangeschaft. Ik lees heel veel tegenstrijdige verhalen over de verwerking en wat je na afloop moet aanbrengen
Ik zou het liefste 2 auto's 2 lagen geven met 30ml. Het gaat om een Ford Fiesta die ik twee weken heb gepolijst en een Peugeot 208 die twee weken oud is.
Het stappenplan wat ik nu wil volgens is als volgt:
Ik werk uiteraard per auto, eventueel koop ik er nog 10 ml bij.
Auto wassen
IronX
Drogen
Eraser opspuiten en direct afnemen met Mf doek
CQuartz opbrengen met doekje op het schuimstukje met de zachte kant beneden
10 minuten curen bij 20c
Afnemen met suede doek of nieuwe mf doek
Moet ik de auto vervolgens na 3 uur in de reload zetten?
Eventueel kan ik binnen parkeren ivm eventuele regen maar daar moet ik wel voor naar Breda rijden.
Wat is de slimste optie?
Ik heb zelf geen overdekte parkeerplaats, is het slim om naar breda te rijden met een verse CQuartz laag? Is de Reload voldoende tegen de regen? Moet de auto echt 48 uur droog blijven? Wanneer kan ik de reload het beste aanbrengen?
Nog andere tips voor het gebruik van CQuartz?
Mag ik Collinite 845 aanbrengen over de CQuartz laag?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden en feedback!:-b
Ik heb een paar dagen terug Cquartz aangeschaft. Ik lees heel veel tegenstrijdige verhalen over de verwerking en wat je na afloop moet aanbrengen
Ik zou het liefste 2 auto's 2 lagen geven met 30ml. Het gaat om een Ford Fiesta die ik twee weken heb gepolijst en een Peugeot 208 die twee weken oud is.
Het stappenplan wat ik nu wil volgens is als volgt:
Ik werk uiteraard per auto, eventueel koop ik er nog 10 ml bij.
Auto wassen
IronX
Drogen
Eraser opspuiten en direct afnemen met Mf doek
CQuartz opbrengen met doekje op het schuimstukje met de zachte kant beneden
10 minuten curen bij 20c
Afnemen met suede doek of nieuwe mf doek
Moet ik de auto vervolgens na 3 uur in de reload zetten?
Eventueel kan ik binnen parkeren ivm eventuele regen maar daar moet ik wel voor naar Breda rijden.
Wat is de slimste optie?
Ik heb zelf geen overdekte parkeerplaats, is het slim om naar breda te rijden met een verse CQuartz laag? Is de Reload voldoende tegen de regen? Moet de auto echt 48 uur droog blijven? Wanneer kan ik de reload het beste aanbrengen?
Nog andere tips voor het gebruik van CQuartz?
Mag ik Collinite 845 aanbrengen over de CQuartz laag?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden en feedback!:-b