hallo,
ik heb voor mezelf even een stappenplan samengesteld voor mijn nieuwe wagen nu twee weken oud , het is wel maar voorzien voor als het beter weer word he mannen, moet dit buiten doen .
wat vinden jullie hiervan , ik ben een leek en is de eerste keer dat ik dit ga doen met de hand:schaam
uiteraard word de wagen eerst gewassen zoals het hoort !
clay kitje : meg quik clay detailling system
of
PB poly elastic clay met spray & wipe
of
Mothers california gold clay kit
cleaner : (indien jullie deze stap nodig vinden ? ) PB proffesional polish
glaze : PB white diamond
sealant : ( is dacht ik een synthetische wax ) pb EXP pure sealant
wax in pastavorm : PB natty's paste wax
als pads dacht ik voor de glaze , sealant en wax : monello concorso ultra soft finishing CCS roun foam hand applicator
voor eventueel de cleaner : monello white
Graag jullie gedacht hiervan en eventueel verbeteringen , misschien één stapje te veel cleaner of glaze :weetniet
zijn er eenvoudiger manieren ?
ik heb wel een excentrische machine bosch 440 , kan ik mits de juiste pads deze ergens gebruiken ?
krijg ik deze stappen allemaal gedaan op één dag ?
Groetjes marc
ik heb voor mezelf even een stappenplan samengesteld voor mijn nieuwe wagen nu twee weken oud , het is wel maar voorzien voor als het beter weer word he mannen, moet dit buiten doen .
wat vinden jullie hiervan , ik ben een leek en is de eerste keer dat ik dit ga doen met de hand:schaam
uiteraard word de wagen eerst gewassen zoals het hoort !
clay kitje : meg quik clay detailling system
of
PB poly elastic clay met spray & wipe
of
Mothers california gold clay kit
cleaner : (indien jullie deze stap nodig vinden ? ) PB proffesional polish
glaze : PB white diamond
sealant : ( is dacht ik een synthetische wax ) pb EXP pure sealant
wax in pastavorm : PB natty's paste wax
als pads dacht ik voor de glaze , sealant en wax : monello concorso ultra soft finishing CCS roun foam hand applicator
voor eventueel de cleaner : monello white
Graag jullie gedacht hiervan en eventueel verbeteringen , misschien één stapje te veel cleaner of glaze :weetniet
zijn er eenvoudiger manieren ?
ik heb wel een excentrische machine bosch 440 , kan ik mits de juiste pads deze ergens gebruiken ?
krijg ik deze stappen allemaal gedaan op één dag ?
Groetjes marc