Dibbuz, geweldig!
deze stappen had ik al iets wat in mijn hoofd zitten, maar toch heel handig.
heb al een jaar een onaangebroken MOHS en 3 onaangebroken cancoats liggen, helaas nooit aan toe gekomen omdat ik eerst de orange peel stap wilde uitvoeren.
eenmaal de orange peel stap gedaan rijdt er iemand tegen mijn auto aan, na de reparatie 2 maanden later nog eens orange peel stap gedaan toen kwamen de krassen achter de blanke lak te voorschijn.
kon hij dus weer overgespoten worden, weer 2 maanden later waait de deur van de andere kant open scharnier krom en weer lak schade, hier was de orange peel net weg.
heb morgen weer een afspraak voor mijn auto in te leveren voor de andere kant weer over te spuiten, het zit mij niet mee helaas!
dit jaar dus bijna de hele auto opnieuw de orange peel stap overdoen
kreeg wel een compliment van het schadebedrijf dat zij zelden auto's in deze goede staat binnen kregen,
toen ik krassen achter de blanke lak had zitten en dit liet zien heeft ook nog een consulent van 3M nog met een paar mensen om de auto gelopen hoe mooi dit gedaan was, met Menzerna
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD] toen ik naar mijn achterste keek zag ik de veren eruit steken