Vandaag om 10:00 uur maar eens begonnen met mijn grootste ergenis "Steenslag op de motorkap"
Motorkap gewassen en daarna gekleid. Daarna motorkap ontvet. Dun penseel "geleend" van mijn dochter. Hierna begonnen met het aanstippen van de steenslagplekjes. Ik heb ze niet geteld maar ik denk dat ik over de 100 steenslagplekjes heb aangstipt. Hierna gewacht tot de verf iets wat was uitgehard. Toen met de Blob eliminator de kopjes glad gestreken.
Vervolgens de Dap gepakt en de volgende stappen gedaan:
- Monello Veloce met de wolpad
- Monello Mezzo met de oranje pad
- Monello Finale op de zwarte pad
Toen begonnen met het afwerken van de lak met de volgende stappen:
- Poorboys BH
- Poorboys EXP
- Poorboys Natty
Om 17:00 uur was ik klaar en goed tevreden over het resultaat. Natuurlijk van dicht bij zie je de steenslagplekken zitten maar op een afstand van een meter is er bijna niets van te zien. Ook zag ik dat ik wat plekjes heb overgeslagen. Je moet ook niet gelijk alles doen anders heb je niets meer te doen.
Hierbij de foto's:
voor:
na:
voor:
na:
voor:
na:
foto van een afstand:
Al zeg ik het zelf een best resultaat door een amateur.
Motorkap gewassen en daarna gekleid. Daarna motorkap ontvet. Dun penseel "geleend" van mijn dochter. Hierna begonnen met het aanstippen van de steenslagplekjes. Ik heb ze niet geteld maar ik denk dat ik over de 100 steenslagplekjes heb aangstipt. Hierna gewacht tot de verf iets wat was uitgehard. Toen met de Blob eliminator de kopjes glad gestreken.
Vervolgens de Dap gepakt en de volgende stappen gedaan:
- Monello Veloce met de wolpad
- Monello Mezzo met de oranje pad
- Monello Finale op de zwarte pad
Toen begonnen met het afwerken van de lak met de volgende stappen:
- Poorboys BH
- Poorboys EXP
- Poorboys Natty
Om 17:00 uur was ik klaar en goed tevreden over het resultaat. Natuurlijk van dicht bij zie je de steenslagplekken zitten maar op een afstand van een meter is er bijna niets van te zien. Ook zag ik dat ik wat plekjes heb overgeslagen. Je moet ook niet gelijk alles doen anders heb je niets meer te doen.
Hierbij de foto's:
voor:
na:
voor:
na:
voor:
na:
foto van een afstand:
Al zeg ik het zelf een best resultaat door een amateur.