• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

steenslag bewerken

BertMiTo

Detailing rookie
10 mrt 2009
56
0
Ik rij met een splinternieuwe wagen maar door de slecht onderhouden Belgische wegen heb ik op een paar maand tijd al aardig wat steenslagschade verzameld:auw

Hoe kan ik het beste de steenslag aanpakken zodat ik niks of bijna niks meer van zie?
Liefst ga ik niet aan de slag met wetsanden omdat ik niet kan werken met een roterende polijstmachine:sob:

Bestaan er producten waarmee ik de steenslag eruit krijg zonder roterende machine?
 
Bij Carclean uiteraard...!
En inderdaad de Belgische wegen zijn op dit moment een absolute ramp.
 
Bedankt voor de link.
Is er iemand bekend met het product Quix detailer?
Is een product waarmee je diepere krassen kan wegwerken, ik heb het gebruikt op mijn 156 en hiermee goede resultaten behaald.

Nu zou ik het willen gebruiken bij het bewerken van de steenslag, dus eerst steenslag opvullen met lak, laten drogen, daarna met het bijgeleverde wetsand papier opschuren zodat de verf weer gelijk is met de rest van de lak, en daarna polijsten.

Bij dit product had ik geen roterende machine nodig, gewoon met het bijgeleverde doekje en polijstmiddel tot hoogglans opblinken.

Omdat mijn Mito me iets te dierbaar is durf ik met dit product niet echt aan de slag gaan, dus had ik graag geweten wat de ervaringen zijn van andere mensen met dit product.