• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

StefanCJ stelt zich voor :)

StefanCJ

Detailing trainee
28 aug 2012
16
47
Hallo Carcleaners,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar had nog niet de moeite genomen om mezelf voor te stellen. Bij deze dus.
Ik ben Stefan, 27jr en woon in Utrecht. Ik rij een Volvo S70 2.5T AUT LPI in de kleur Nautic Blue Pearl. Fotootje is altijd leuk:

207463_136696359737021_100001899735814_240250_2377088_n.webp

Mijn vrouw rijdt in een witte Twingo:

IMAG0166.webp

Ik ben via het Volvo850-forum ooit eens naar een poetsclinic geweest en heb er sindsdien niets meer mee gedaan totdat het begin dit jaar toch
weer begon te kriebelen. Rond maart dit jaar heb ik de eerste spullen gekocht en als je eenmaal met deze hobby begonnen bent is er geen weg meer terug.
De verzameling is ondertussen al aardig groot geworden. Sinds een tijdje lees ik ook mee op dit forum en vorige week heb ik mijn eerste bestelling gedaan op CC.

Ondertussen al een vijftal auto's gepoetst met prima resultaat, behalve mijn eigen auto ... Deze lak is kei- en keihard!Ik heb nu poetsmiddelen van Monello besteld
en een gele pad, als het mooi poetsweer is ga ik weer aan de slag.

Hier een foto van de collectie:

IMAG0452.webp

Groetjes,
StefanCJ.

Welkom Stefan.
Aan je spulletjes te zien ben je inderdaad al lekker bezig. Mooie auto’s ook.

Op jouw tafel zie ik rechtsonder een tweetal rood kleurige borstels verpakt in plastic liggen. Kun je vertellen wat dat zijn?
Lijken erg op detailborstels van een ander merk.

Welkom hier en mooie beginnerscollectie heb je al :-)^

En mocht je een keer hulp nodig hebben met de harde Volvo lak , Bodegraven is niet zo ver.En kan je vertellen dat met een rotary je het beste de harde Volvo lakken kan aanpakken.Heb dit al vaak mogen ondervinden ;)

Hej Steef ook aangemeld zie ik:ja ik had je collectie op het 850 forum al voorbij zien komen. Gave velgen heb je haha,uh had:bad