Gisteren in Lelystad de Peugeot onderhanden genomen. De auto zat behoorlijk onder de swirls en hologrammen.
Uiteindelijk werd het een haastklus, dus let niet op de details. Het lakwerk is in iedergeval behoorlijk opgeknapt.
-Gewassen met Swissvax Carbath
-Gekleid met LT en Meguiars klei
-Rotery met Oranje/Gele pad en Menzerna
-Excentrisch met Witte pad en Menzerna FF
-Dodo Skull Candy wax
Deze foto had ik een tijdje terug gemaakt, daar is mooi alles op te zien...
Na het wassen en drogen...
Onder de lampen in de hal en met de Brinkman was alles duidelijk te zien, maar op de foto niet goed vast te leggen...
Eindresultaat (op sommige plekken had ik niet goed uitgepoetst) :
Het aanbrengen van de Skull Candy gaat iets moeilijker door het erg kleine panel potje en dat de wax wordt niet echt vloeibaar wordt door het warm te maken. De wax is wel erg makkelijk uit te poetsen. Kwa glans zit het ook wel goed. Ben benieuwd naar de standtijd.
Bedankt voor het lezen.
Uiteindelijk werd het een haastklus, dus let niet op de details. Het lakwerk is in iedergeval behoorlijk opgeknapt.
-Gewassen met Swissvax Carbath
-Gekleid met LT en Meguiars klei
-Rotery met Oranje/Gele pad en Menzerna
-Excentrisch met Witte pad en Menzerna FF
-Dodo Skull Candy wax
Deze foto had ik een tijdje terug gemaakt, daar is mooi alles op te zien...
Na het wassen en drogen...
Onder de lampen in de hal en met de Brinkman was alles duidelijk te zien, maar op de foto niet goed vast te leggen...
Eindresultaat (op sommige plekken had ik niet goed uitgepoetst) :
Het aanbrengen van de Skull Candy gaat iets moeilijker door het erg kleine panel potje en dat de wax wordt niet echt vloeibaar wordt door het warm te maken. De wax is wel erg makkelijk uit te poetsen. Kwa glans zit het ook wel goed. Ben benieuwd naar de standtijd.
Bedankt voor het lezen.