• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stel je voor...

g.k.

Detailing trainee
3 dec 2012
2
32
lees al jaren de site om ervaring op te doen, tips, e.d., ook al een cursus dappen gevolgd en geregeld mijn salaris afgestort in berkel :) en nu maar eens officieel aangemeld.

verleden week auto voorbereid om een winter beurt te geven... (ene week binnen, andere week buiten velgen etc. wegens tijdgebrek over 2 weken)

Auto weg... *@#*@$ sta je toch vreemd te kijken... misschien was ie te schoon :) misschien had iemand zich vergist en dacht dat zijn uitgeholde pompoen opeens een super strakke GTI uit eind 2010 (met de nieuwe achterlichten) geen krasje (letterlijk) erop was...

nu maar kijken naar wat anders (A5 sportback - wit :idee ) en weer een bestelling doen bij CC. (en jawel, die ei**ls hadden mijn tas met flesjes, doeken, was, etc... alles wat je nodig kan hebben als je je verveeld of er een meeuw verdwaald en precies jou auto uitzoekt om vol te sch**ten, niet eens even bij de voordeur gezet. )

ik hoop dat de sint van de week langskomt met een paar $$ om uit te geven :)

Dus helaas nog geen auto voor te stellen... moet waarschijnlijk nog even wachten tot maart... tot die tijd maar even kijken hoe de lak zich houdt van de huurauto door de krasstraat ;)

Thanks and welkom allemaal, zal bij mijn volgende bestelling de boyz van CC wel vragen of ze nog een paar oude lappen als cadeau kunnen doen... ;)