• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stel me (Eddie) voor!!

eddiebiker

Detailing rookie
12 apr 2009
1
0
Hallo,

Ik heb zelf een lease auto alleen mijn vrouw rijdt in een zwart renault scenic 2003. Zoals gewoonlijk wast de man de auto van de vrouw. Nu zag ik wel heel veel kleine beschadigingen krasjes. Nu zou ik graag willen weten wat ik hier het beste aan kan doen. De beschadigingen zijn kleine lakbeschadigingen. Graag lees ik respons

alvast bedankt eddie$$)

Welkom Eddie!

Je zou je introductie nog wat uitgebreider kunnen maken en vooral: foto's ;)

Het antwoord op jouw vraag staat hoogstwaarschijnlijk al ergens genoemd op het forum. Veel nieuwe aanmelders stellen dezelfde vraag. Mocht je het nog niet gedaan hebben: vooral veel lezen! :) Maar foto's werkt nog beter, dan kan ook gerichter antwoord gegeven worden op jouw vraag/vragen of en hoe de krasjes weg te krijgen.

In ieder geval veel plezier hier!

Welkom op het Zeer leerzame en aanstekelijke forum.

Idd we zijn gek op foto's zowel van lease auto als van de auto van de vrouw.
Eenmaal hier beland ga je toch uiteindelijk beide auto's behandelen (dat hebben we hier al meerdere malen ervaren).

Zoals DKBM al zegt veel lezen, het antwoordt staat vast wel ergens tussen, en foto's van de krassen plaatsen dan kunnen er betere adviezen gegeven worden.

Veel succes.

welkom,

ik heb pas een scenic gedaan van 2002 was wel een grijze maar ik heb daar de lichte krasjes uit gekeregen met de autoglym paintrenovator. handmatig!

kijk maar even in de show off!

Welkom!, ik heb zelf ook een zwarte Scénic die bomvol met hologrammen en swirls zat.
Heb deze zeer gemakkelijk met een witte pad met PB SSR1 kunnen verwijderen.
Eerst de quick clay gebruikt natuurlijk.
Zal een paar foto's opzoeken, w8 a moment.......

3354610660_7c987c453a.webp

3353791051_0fbda81b72.webp

Voor afwerking gebruik ik de Blackhole van Poorboy's en last but not least Natty's paste blue!

Laatst bewerkt door een moderator: