• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stel me even voor

FarAlley

Detailing addict
19 mrt 2018
70
60
1131 Volendam
Goedendag,

Ik ben sinds kort eigenaar van een knalrode Fiesta, deze staat nu nog te glimmen maar bij het afhalen bij de dealer werd ik door hem gewezen op deze site i.v.m. het schoonhouden van de auto. Ik ben echt een complete leek wat betreft het schoonhouden van een auto en me kapot geschrokken (in positieve zin) wat er allemaal voor artikelen aanwezig zijn op de markt om je auto tip top te houden.

Hoop hier veel te leren en bied vast mijn verontschuldigingen aan voor onwetende vragen (zeker als ik die niet op dit forum kon vinden)

m.v.g.
FarAlley

• Leuk
Reacties: Dany en Remke
Welkom, bijzonder dat de dealer je verwijst naar Carclean! Ben wel benieuwd hoe ze de auto hebben afgeleverd.

Heb de auto nu drie weken (en mee gereden) maar hij glimt nog steeds (denk dat hij gewassen en in de polish was gezet, vond nog wat polish-resten op de zijkant van de achterlichten) ik ben echter een complete leek dus lees me hier te pletter maar zie soms door de bomen het bos niet meer. Als ik enig idee heb wat ik ga aanschaffen en wil gaan doen plaats ik dat hier en hoop dan gebruik te kunnen maken van de adviezen van de mensen hier.

Dank voor je belangstelling.

Leuk dat je dealer je naar de webshop en het forum van Carclean stuurt. :cool: Welkom hier.