• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Steve zijn Polo AW RLINE

Pablo on Fleek

Detailing trainee
12 jun 2020
1
25
Beste mensen,

Mijn naam is Steve en ik ben 29 jaar oud. Sinds 13 maanden rijdt ik in een Polo AW RLINE. In het afgelopen jaar heb ik wat dingen aangepast aan de auto voor een betere look. (naar mijn mening, zie foto)

Omdat ik erg zuinig ben op mijn auto en zelf graag de basisdingen van het detailen onder de knie wil krijgen heb ik me eigen aangemeld op dit forum. Ik hoop daarom veel van jullie te leren en wie weet word ik er zelf nog eens handig in en kan ik andere wat dingen leren!

Om mijn auto zo veel mogelijk mooi te houden was ik onder andere al met PH-neutrale producten, gebruik ik de 2-emmer methode en zet ik de auto om de paar maanden in de wax. (Fuso Coat)

Greetz,

Steve

foto (200).jpg
 
Welkom Steve! Ziet er goed uit en hier is genoeg informatie te vinden over detailen. Uit eigen ervaring......het kan verslavend gaan worden :p!
 
  • Leuk
Reactions: Pablo on Fleek
Welkom..

Lekker dikke Polo... Mooi laag en de Pretoria velgen doen het er ook erg goed onder.

Oude logo terug monteren en niks meer aan doen ;)
 
  • Leuk
Reactions: Pablo on Fleek
Heyyyy Steve,

Welkom,
Ik ben ook nog niet zolang op dit forum. Nou geen verkeerde stap. Er is zoveel te lezen en TE LEREN :sweat:. Kijk nu ook nog steeds rond en heb al verschillende post gedaan en reactie gegeven en wat een respons je dan krijgt GEWELDIG:D.
Nou veel plezier hier en als je iets niet begrijpt gewoon vragen!!
En wat een gave polo heb je.
 
  • Leuk
Reactions: Pablo on Fleek