• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stevens grote smeer en review topic

Bedankt iedereen voor de leuke reacties!

@bzguy & Paulus: het stokje is wel degelijk een parkeerhulp hoor. De auto is ingevoerd uit Japan, daar zie je dit wel vaker. Ook hier zie je het soms bij vrachtwagens 'met een neus'

@Timm: Doe ik wel vaker bij het tankstation, alhoewel meestal niet zo uitgebreid. Deze keer had ik vrij weinig aanspraak, maar normaal lokt het heel wat reacties uit, zeker icm. die auto van me. Er zijn ook wasboxen bij me om de hoek, maar die zijn tijdeijk gesloten. Deze zitten wat verder, dus ik had geen zin om terug naar huis te rijden met het risico de auto terug smerig te maken.
Het lukt allemaal wel, maar het is natuurlijk niet ideaal. Thuis kan ik ook in de parkeergarage gaan staan, met een bouwlamp erbij, maar ook dat is niet ideaal. Ik moet dus dringend op zoek naar een geschikte ruimte - goed verlicht, stofvrij en in de buurt van Amsterdam - waar ik af en toe terecht kan in het weekend. Ik heb al zitten twijfelen om hier een apart topic voor te openen, maar als er iemand tips heeft...?

Ziet er top uit zeg.
Ben er zelf nog niet over uit of ik de wax zal aanschaffen. De prijs is wat mij een beetje tegenhoudt.

Overigens maken de schnitzer bumpers de auto mooi strak. :cool

@Steven: onze Mack heeft ook twee van die antenne's voor om de lengte te kunnen in schatten, zit ook nog ledje in! Maar parkeersensoren zoals jou wagen heeft zou ook niet verkeerd zijn voor op de truck.

Dat is dan wel het nadeel dat je in een grote stad woont.
Ik heb thuis een oprit waar 3 auto's op kunnen, je rolt de tuinslang uit en het feest kan beginnen.

Het is ook niet verkeerd om op de parking bij de wasbox te detailen hoor.
Alleen moet je ff wat eten en drinken mee nemen zodat je de middag door komt.

Schrijf je reactie...