• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

STi velgen probleem

ziet er goed uit dat stralen, ik heb zelf ookal wat keren gedaan en zou ook de velgen dan gewoon lichtjes gladschuren en een goede vulprimer erop spuiten
en daarna een kleur. Zoals ze zeggen, mooie subaru velgen horen mooi in kleur te staan!:cool

Helemaal mee eens. Aangezien ik 't wel meteen strak wil hebben denk ik wel dat ik de velgen laat spuiten ipv zelf spuiten met spuitbussen. Dat zal er dan een stuk beter uitzien denk ik. Zal eens gaan rondkijken en prijzen opvragen hiervoor.

Al resultaat geboekt ?

Is wel heel herkenbaar , ze zijn heeeeeeel zuinig met de verf omgesprongen aan de binnenzijde van de velg daar in Japan....:(

Foto hoe ze er bij mij uitzien aan de binnenzijde.
Dit is nog niet schoongemaakt , met zeker vuil/aanslag van een paar maanden.

allescanon052.webp

Alex.

De velgen van de Forester van mijn ouders zijn ook als schuurpapier zo ruw. Daar is geen eer aan te behalen. Dus wil je wat, dan zal je echt zelf aan de slag moeten met schuren en plamuren enz...

Lekker laten stralen door tamer en dan naar een poedercoater brengen; zal niet meer dan €250,- mogen kosten en daarvoor kun je zelf niet gaan kloten! Bovendien is zelf gespoten verf (of je zou 2 componeten moeten kunnen spuiten) nooit zo slijtvast als laten doen:-)^

De velgen staan zeker op 't lijstje om te laten stralen coaten inderdaad. Had de hoop al opgegeven. De lak is erg slecht en bovendien mega zuinig aangebracht. Is niet tegenop te werken.

Wil eerst wat belangrijkere zaken aanpakken bij de Subaru.