• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stiksels van Gyeon smoothie

Ronniiie

Detailing guru
12 nov 2016
241
153
34
Doornspijk
Goedemiddag,

Net even lekker de auto gewassen op vakantie. Nu ging ik de smoothie even lekker uitspoelen hier en kom ik tot de ontdekking dat er op de achterzijde harde stukken stiksels zitten. Hebben er meerdere dit? Wordt dus enkel wassen met de voorzijde.(logokant)

Groeten Ronald
 
Volgens mij heb ik dat niet. Nooit echt opgelet eigenlijk. Welke mitt heb je precies? Volgens mij is er ook een '2e' versie van de smoothie.
Heb je er een foto van?
 
@Jeroen haha ja klitshampoo gebruiken zeker? Trek je daar de stiksels mee los?:p

@Opel Astra er zit 1 hard stuk gewoon middenin de smoothie. Maar goed ik leg hem wel in de truck neer en als ik een keer langs carclean kom laten zien daar! Heb nog meerdere thuis liggen:)

Ben gewoon erg benieuwd of meerdere dit hebben.. beetje zonde om je auto te polijsten en voorzien van een laagje wax en dan lekker swirls wassen:D Zo blijven we wel bezig!
 
Nou, ik heb net nog de auto gewassen en meteen de Smoothie bekeken. Hij mag zelf ook wel een wasbeurt hebben, maar kon geen harde klitten of stiknaden bespeuren.

20170529_192955.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
Oooh, maar dat lijkt mij niet de bedoeling. Alsof er een pluk haar uitgetrokken is en er nu een harde ondergrond zit?

Leg dit even bij Carclean neer, dan komt het zeker wel goed. :D
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
Hoppaaa het is top afgehandeld door de mensen van Carclean.com ik heb zojuist mijn nieuwe washmitt bij de buren opgehaald. Deze was daar afgeleverd ivm vakantie:cool:

Super bedankt!!!
 
  • Leuk
Reactions: Rémon