• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

STJÄRNAGLOSS

@Marcel1973 elke fles van Stjärnagloss heeft een stukje naam op de fles staan. Dus de shampoo heeft "Stj" erop staan. Gummi: "Ärn". Glass cleaner: "AGL". En de detailing spray: "Oss".
Nu was mijn idee om 3 producten erbij te bestellen. Zodat ik de 4 flesjes netjes op een rij kon zetten hier in de kast. Wat het verhaal compleet maakt, dus, "Stjärnagloss".
Tot mijn verbazing staat er op de Gummi fles hier thuis gewoon "Gummi". In plaats van "Ärn".
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Aangezien dit weekend Stjärnagloss in de aanbieding is bij Carclean. Had ik in mijn hoofd om een aantal producten te bestellen van dit merk.
Maar wel de flesjes met de volgorde "Stjärnagloss"...
Ik in de webshop het volgende uit gezocht:

Bekijk bijlage 156291
Bekijk bijlage 156292
Bekijk bijlage 156293
Bekijk bijlage 156294

De Gummi heb ik thuis al staan:
Dus dan zou het setje compleet moeten zijn toch?
Pakt de fles Gummi erbij...

Bekijk bijlage 156295
Daar staat dus gewoon Gummi op in plaats van Ärn.

Dat word hem dus niet. Kan iemand hier duidelijkheid over geven? :)
Ik heb op m’n fles gummi hetzelfde, op de fles matta staat dan wel weer AGL
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@Marcel1973 elke fles van Stjärnagloss heeft een stukje naam op de fles staan. Dus de shampoo heeft "Stj" erop staan. Gummi: "Ärn". Glass cleaner: "AGL". En de detailing spray: "Oss".
Nu was mijn idee om 3 producten erbij te bestellen. Zodat ik de 4 flesjes netjes op een rij kon zetten hier in de kast. Wat het verhaal compleet maakt, dus, "Stjärnagloss".
Tot mijn verbazing staat er op de Gummi fles hier thuis gewoon "Gummi". In plaats van "Ärn".
Dit was mij natuurlijk nog niet opgevallen :eyes:
 
Hij had in eerste instantie STJARNAGLOSS op zijn flesjes staan maar dit wordt langzamerhand veranderd naar de product namen. GUMMI is daar dus een van. Hier nog een paar van de reeds veranderde:

1659899057633.png
1659899068999.png

1659899089411.png
 
  • Verdrietig
Reactions: RoyR
Voor de naam hoef je het niet meer te doen. Etiketten worden gewijzigd naar de "Gummi" stijl.
Dus de naam van het product op de fles i.p.v. een deel van STJARNAGLOSS.
 
  • Verdrietig
Reactions: RoyR