• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stof/cabriodak producten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bs

Detailing addict
27 dec 2010
543
62
Hoi Iedereen,

Ik zie tegenwoordig dat vele geïnteresseerd zijn in producten zoals: 303 - High Tech Fabric Guard / C.Pro C.Quartz - CQuartz Fabric & Leather
Nu heb ik even op internet rond gekeken en heb ik een alternatief gevonden die goedkoper is.

Toepasbaar op:
- kleding,tenten etc. (UV blokkering)
- autobekleding
- cabriodaken etc.

Het product heet Grangers Fabsil (1 liter) en is heel aantrekkelijk kwa prijs, zoek op Google en dan kan je meer informatie krijgen (anders is het tegen de forumregels).

Dit topic is bedoeld als alternatief voor andere stof/cabriodak producten en zou graag willen weten hoe jullie hierover denken.
 
Ga naar Google en raak de weg kwijt :-"

De waarde van dit forum is dat het ook best kan gaan om vooralsnog onbekende producten
Maar we hebben er met zijn allen het meest aan als het dan gaat om ervaring
Dus ik zeg; koop een liter en laat ons weten wat je er van vindt.

De strekking van de forumregel lijkt mij ook duidelijk
 
Iemand op Detailingworld heeft het ook gebruikt en zeker niet op de minste auto.
 
Heb een tijd geleden al eens gezocht naar FabSil, was nergens te verkrijgen in Nederland. Met de komst van F&L denk ik dat de RaggTopp en 303 in het rijtje met onderstaand product kunnen:

911704.gif
 
@DGTT,

Omdat ?? motivering ontbreekt ....
NB; betrouwbaarheid van verslagen elders is m.i. sterk de vraag
 
Ik vind het vooralsnog geen zinnig topic dit. Als TS komt met een review over het product en/of een vergelijking met een ander product in een test, dan mag dat uiteraard geplaatst worden, voor nu:

:slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.