• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Streep op de lak

matramurena

Detailing rookie
5 apr 2011
330
0
Ik heb een vervelende streep op mijn lak zitten die er niet af wil. Het is lastig te zien op foto's helaas, dus ik zal het proberen te omschrijven.

Het ziet er uit alsof er een druppel langs gelopen is en dit opgedroogd is. Een streep van zo'n 4mm breed waarvan je vooral de contouren ziet. Hoop dat je er zo een beeld bij kunt vormen en vanmiddag zal ik nog eens proberen er een foto van te maken.

Wat is hier aan te doen???
 
Waar op de auto ? Bijv vanuit een raamhoek of onder een spiegel ??
Wat heb je al geprobeerd ? Beetje polijstmiddel op een handpad ??

Ik zou met het laatste beginnen.

Hans
 
De streep zit op de achterklep en loopt vanaf het raam/ruitenwisser naar beneden. Ik heb er al met een handpad en een polish op gepoetst, maar krijg hem er niet uit. Mischien tijd voor een betere polish. :ja
 
Tja; rubber, veroudering en regen ...
Inderdaad een andere polish, iets met wat meer cleanend vermogen ...
Het is vaak oppervlakkig, dus moet goedkomen.

Succes, Hans
 
Klink inderdaad als een oppervlakkige vervuiling. Zou advies van Redcat volgen en mogelijk naar een wat serieuzer polijstmiddel zoeken.

Waarmee heb je de eerste pogingen ondernomen? Mogelijk dat een tweede en/of derde behandeling ook resultaat kan brengen?