• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stuiterende wissers na aanbrengen glaco sealant.

J126R

Detailing addict
27 dec 2012
38
65
Zoals de titel al zegt stuiteren mijn ruitenwissers fel na het reinigen met glaco glass compound en nadien aanbrengen van de sealant.


Is dit een typisch kenmerk van deze producten? De wagen heeft nog maar 8000km dus versleten gaan ze niet zijn.
 
Ik heb van de week nog Glaco voor de 4de keer aangebracht op de Z4 en geeft geen stuiterende wissers. Wel een lichte waas maar die trekt snel weg. Maar in principe gebruik de ik de wissers na wegrijden bijna niet meer.
 
Mmm vreemd. Ik vond het effect ook weinig. Misschien te zuinig geweest met het product? Krijg ik het er makkelijk af als ik de ruit terug behandel met de glass compound? Haalt die de aangebrachte sealant eraf?
 
Heb je de ruitenwissers zelf schoon gemaakt ?
Ik gebruik geen Glaco, maar haal wel de applicator (gebruikt voor de coating) als laatste even langs het wisserblad
 
Laatst bewerkt:
Ja, de ruitenwissers heb ik met spray and wipe proper gemaakt. Bedoel je dan de sealant ook aanbrengen op het wisserblad?
 
1000028580.jpg


Goed afgenomen met een vochtige handdoek/micro?