• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

subarufreak uit België

subarufreak

Detailing chief
15 jul 2010
275
85
41
bouwjaar 01/07/1983
autoliefhebberij met de paplepel gekregen
in bezit van:
Renault Clio Sport '01
Subaru Impreza GTT MY99

13zomtt.webp

2qks1md.webp

qnnvw2.webp

1emka0.webp

29bbimd.webp

15fp11v.webp

de subaru is ondertussen een jaar of 3 terug volledig herdaan. ik heb er 2 weken keihard aan gewerkt, voornamelijk om roest weg te halen, maar jammergenoeg, een paar maand nadat hij terug klaar was, was de roest er ook terug...
de clio is de dagdagelijkse en meeste gepoetste auto. jammergenoeg een 2 maand terug ongelukje mee gehad, heb hem ook hersteld en de geposte foto's zijn de recentste
doordat de subaru in mijn garage staat en de clio op de oprit hangt er voor iets van beveiliging een phare boven de garage. maar deze maakt duidelijk dat de clio wat waskrassen heeft. ik was nog niet op de hoogte van de 2emmermethode maar leer nog altijd bij
plannen zijn het starterpakket met de dap machine aan te schaffen en den auto te lijf te gaan
momenteel ben ik nog redelijk autoglym man maar denk dat dit misschien wel nog zal veranderen naarmate ik hier bij lees en leer :wink:

groeten

Dominique

Welkom,

Tja, soms gaat roestbehandeling voor het detailen.
Mooie Subaru, nieuwere types zijn in mijn ogen minder mooi

Veel leesplezier

Hans

bedankt allen

ik zou zeggen van ik ga foto's nemen als ik aan de clio begin maar met dat het een zilveren is, zal het niet zo zichtbaar zijn als bv rood, we gaan zien

Prachtige subaru! Mooie kleur...:) Ik heb zelf ook in eenzelfde type gereden(Een zwarte MY98 en een donkerblauwe MY99)...blijven toch de mooiste vind ik...heerlijke auto's! Wel vreselijk zachte lak meen ik mij te herinneren...

idd, daar ben ik ook aanwezig, maar daar komt er nooit zoveel reactie op mijn topic :wink: (om niet te zeggen dat er zelfs praktisch geen komt :wink:)