• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Suby555 zijn "Detail-studio" ;-) UPDATE !! 26/03/2013

:-)^ :eyes Nice! Handig dat binnen autowassen, vooral in de winter. Heb zelf ook sinds vorig jaar deze mogelijkheid.

Auto's worden nog wel buiten gewassen voor de poort, maar bij minder goed weer worden ze binnen wel gedroogd ;-)

Ik ben er ook blij mee in ieder geval :ja

Ik zie dat er 36watt tl lampen worden gebruikt. Is het niet zo dat de 58 watt tl lampen beter/meer licht geven dan de 36 watt?
Qua prijs zit er namelijk niet veel verschil in dus is er bewust voor de 36 gekozen?

Ruimte ziet er in ieder geval echt toppie uit, ik heb helaas geen ruimte voor de lampen aan de wanden....

Sweet lord wat een ontzettend gave detailruimte!

Wij hebben die luxe helaas niet dus jaloers ben ik wel!

Mooie plek!
Zou de muren en plafonds nog een latex wit behandelingetje geven, geeft veeeel meer "Licht"

Rolf zei:
Mooie plek!
Zou de muren en plafonds nog een latex wit behandelingetje geven, geeft veeeel meer "Licht"

dat klopt!
de reflectie waarde van deze stenen zullen +/- 35% zijn.

daarintegen heeft zuiverwit een reflectiewaarde van 86%!!!

dus veel meer licht met dezelfde armaturen...

groetjes!

Kleine update:

Ik kom niet meer zoveel online vooral omdat het detailen wat stil ligt wegens gezondheidsproblemen.

Ben eind 2011 geopereerd aan de schouder en in mei 2012 hebben ze met een titanium plaat 2 wervels in de nek vastgezet.
Ondertussen hebben ze ook nog een spierziekte gediagnoseerd :-(

Maar genoeg slecht nieuws, binnenkort wil ik graag terug stilaan beginnen met wat poetsen en detailen dus heb ik een nieuw speeltje in mijn detail studio staan...

406107474.webp

30-140bar
0-98 gr C warm water
100-155 gr C Stomen
560l/u

Ik ben blij met het cadeautje ;-)

Las dat je de muren niet mag witten, is het geen optie om deze te voorzien van witte voorzetplaten ( merk/type geen idee wat handig is );
geen idee waarom niet mag, maar als je er echt mee stopt dan kan je het weghalen zonder schade achter te laten

Flink krachtige aanwinst ;)

Zo ook eventueel met reflectie, misschien een idee om achter/om de armaturen een aluminium reflecterende plaat te zetten ivm licht.

Sterkte trouwens met je gezondheid!

hey wim!
ik wist niet dat je hier ook aanwezig was en zo met detailen bezig was.

spijtig te lezen van de gezondheidsproblemen man!. is er enige vorm van medicatie om u te helpen??
veel beterschap alvast!

mvg

Dominique

ps: toevallig niks van autoglym stuff meer over? :o)