• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[suggestie] Advies / wishlist voor de website

ladybug

Detailing rookie
16 mei 2008
438
0
Ik heb al een paar keer de vraag gehad of ik de producten wil opschrijven die ik allemaal gebruikt heb voor mijn auto.
Zou het een idee zijn als je een soort lijst kan aanmaken zodat je mensen een link kunt geven waarmee zij de producten uit de lijst aan hun winkelwagentje kunnen toevoegen?
Dit zou je kunnen uitbreiden met bijvoorbeeld een merk auto... zodat willekeurige bezoekers ook op automerk kunnen kijken hoe anderen die wagen detailen, kleur lak.
En de optie een foto te plaatsen.

Het is wel even scripten, of programmeren. Maar het lijkt mij een zeer nuttige toepassing.
 
Een persoonlijke wishlist is ook wel handig... Dan kun je vast wat dingen erop zetten die je tzt wilt hebben. Nu vergeet je soms dingen, met zo'n lijstje kun je het vast neerzetten als je er aan denkt of op wordt geattendeerd.
 
Sven S8 zei:
Een persoonlijke wishlist is ook wel handig... Dan kun je vast wat dingen erop zetten die je tzt wilt hebben. Nu vergeet je soms dingen, met zo'n lijstje kun je het vast neerzetten als je er aan denkt of op wordt geattendeerd.

Is daar het winkelmandje niet voor bedoeld?? Als het login systeem zou werken zoals het moet en je niet telkens vanzelf deed uitloggen terwijl je op 'blijf ingelogd' staat zou je winkelmandje hier ideaal voor zijn!
 
Denk dat winkelmandje met sessies werkt, die hebben een bepaalde geldigheidsduur.
En een wishlist is ook bedoeld normaliter om bijvoorbeeld aan anderen te kunnen doorgeven (als je bijna jarig bent of met kerst).
 
:ja , dat hebben ze bij www.informatique.nl (toevallig ook in Bergschenhoek ;) )ook........ en nee :no ik wil geen reclame maken, maar dan kan je rechtsboven zien dat het wel kan.

1e = winkelmandje
2e = snelkeuzelijst
3e = verlanglijst
4e = orderlijst
5e = persoonlijk menu
 
verlanglijstje is inerdaad wel handig ik vergeet altijd wel iets wat ik wil hebben, maar nog niet wil bestellen.
 
Kijk dit is echt zuperrrhandig :ja Bedankt! Wat een service :grinning:
Misschien nog een kleine toevoeging: Alles selecteren zodat je niet al die vinkjes aan hoeft te vinken. Ik mail dergelijke lijsten nog wel eens naar kennissen als zijnde advies om mee te beginnen nl.
En zet ik er even bij wat echt noodzakelijk is, en wat wel een nuttige toevoeging is (maar niet broodnodig).
 
Met 20+ artikelen in je verlanglijst kan ik me voorstellen dat het handig is ja ;) Ik zal er een knopje voor maken. :cool:
 
Dat zijn gewoon mijn "My Friends Must Try These Favorites" :-"
Wat ik zelf wil hebben stop ik gewoon in het winkelmandje, blijft ook staan :ja

Dank je wel Bert! De service is weer geweldig! Enne... jij kan ook alles 8o
 
Wat jammer dat ik nou al jarig ben geweest... :sob:

Maar, as said, prima feature! Fotootjes zijn ook echt super... :cool:
 
Is het een idee om in de Verlanglijst en/of de Winkelwagen de voorraadindicatie (icoontje) voor de betreffende producten op te nemen?
Ik stel zelf namelijk eerst een (flinke) verlanglijst op en selecteer van daaruit de producten die ik uiteindelijk wil bestellen naar mijn winkelwagentje. Tussen opstellen van de verlanglijst en bestellen kan nogal eens wat tijd zitten.
Ik kan wel per product nog wel even kijken of dit op voorraad is, maar bij een wat grotere bestelling is het wat handiger om direct een overzicht te hebben bij wat je wilt/gaat bestellen.
Zo zie je in elk geval in een oogopslag of je bestelling snel binnen is of dat je nog wat geduld moet hebben (of dat je eventueel een alternatief product moet uitzoeken).