• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Super kleine niet voelbare steenslagjes

bmwhans

Detailing addict
13 mrt 2011
100
65
Op de motorkap van mijn carbonzwarte bmw zijn veel superkleine witte puntjes te zien,eerst denk je oh dat is stof maar het zijn kleine NIET voelbare steenslagjes.
Als ik dit met een hele dunne tandenstoker aanstip is de plek veel groter als het stipje,als ik dan de overtollige verf weghaal met de Langka set is dus ook de verf uit het plekje weg en is het witte stipje weer terug waarschijnlijk omdat het plekje niet voelbaar is,is het dan te klein om verf vast te houden?
Wat nu te doen?
Als ik de overtollige verf niet weghaal is dat dan glad te polijsten?
gr Hans

Wat bedoel je met een wereld van verschil?
Wat wel raar is dat ik vorige week alle plekjes had bijgewerkt en met de Langka set heb behandeld en de plekjes weg waren(ook die hele kleine niet voelbare).
Nu heb ik vandaag de auto gewassen en alle plekjes zijn weer zichtbaar hoe kan dat nou?

Laatst had ik de auto van mijn schoonvader onderhanden genomen waar ook niet voelbare witte stipjes in zaten, althans, dacht dat het er in zat in de vorm van steenslag. Na het kleien bleek dat het geen steenslag was maar verf spatjes, deze gingen weg met het kleien. Is het in jou geval wel steenslag en je vult die op, dan wil je dat op een zo schoon mogenlijke manier doen (hechting verf). Daar kan dus een wereld van verschil in zitten.