• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Supernatural Backingplate voor de DAP

Centoquarantasette

Detailing addict
6 jul 2008
900
65
De Ronde Venen
Deze Supernatural backing plate vond ik op een Engelse site. Komen deze ook naar nederland als toevoeging op het Dodo pakket?


sn-large-da-backingplate-180_101.jpg
 
Zijn ze bij de Dodo niet gewoon spullen onder private label aan het verkopen?
Zoals deze LC backingplate en ik dacht dat ze ook pads en polijstmiddel gingen uitbrengen.
 
Deze backingplate is zo als het plaatje toont gemaakt van schuimstof en niet van hard plastic zoals de originele plate van de DAP. De maat is inderdaad de zelfde, voor mij perfect want ik hou niet zo van 6 of zelfs 7 inch pads en gebruik dus altijd de 5,5 inch

Mijn verwachting is dat met schuimstof dat als "schokedemper" werkt gelijkmatiger en soepeler gewerkt kan worden. Zeker met hardere pads

Of dit artikel onder private label verkocht word kan ik zelf niet vaststellen. Ik denk zelf van wel. maar ik ken niet het origineel