Woensdag heb ik voor iemand een rode suzuki swift onderhanden genomen waarvan de kleur rood ver te suzoeken was.
Ik denk een wagentje uit 92 of 93...hier en daar deukje en krasje.
de auto staat altijd onder bomen en hier en daar was de vervuiling in het dak zover ingevreten dat er niet meer tegen aan te poetsen was.
even een paar foto's van aankomst
eerst maar eens de velgen en de banden schoongemaakt met AG engine cleaner en zo ook de deur en raamlijsten
daarna de auto behandeld met de PoorBoys klei en Spary en Wipe 1:1 verdund
de lak was daarna zo glad als een spiegel maar de extreme vervuiling van de bomen was nog steeds aanwezig. tevens was nu de belabberde staat van de lak echt goed te zien.
Toen maar eens de "hoogglans voor verweerde lak" van System uit de kast gehaald en handmatig gepolijst met een witte pad van LC
De vervuiling in de lak verdween en langzaam kwam ook weer de rode kleur tevoorschijn.
zo de auto 2 keer behandeld
daarna de super resign polish van AG erbij gehaald en deze met een rode pad van LC aangebracht . De laatste kleur vlekjes verdwenen helemaal en er ontstond weer een mooie rode egale kleur.
als laatste stap de NXT 2.0 aangebracht, bumpers in de AG bumper care, van binnen gestofzuigd en het dashboard behandeld met de rubber en vynil care van AG en de ramen met de Fast glass ,met dit als resultaat.
geen foto's van de binnenzijde
ik was nog niet 100% tevreden maar beter gaat met de hand gewoonweg niet.
op een aantal plaatsen ging de vervuiling zelfs door de lak heen...
nog even sparen voor een DAP:ja
De klant was wel zeer tevreden en had dit resultaat niet verwacht. dat is hetgene wat telt.
maar toch....we willen hier allemaal beter, mooier etc etc
bedankt voor het lezen en tips met deze uni lakken zijn altijd welkom
Ik denk een wagentje uit 92 of 93...hier en daar deukje en krasje.
de auto staat altijd onder bomen en hier en daar was de vervuiling in het dak zover ingevreten dat er niet meer tegen aan te poetsen was.
even een paar foto's van aankomst
eerst maar eens de velgen en de banden schoongemaakt met AG engine cleaner en zo ook de deur en raamlijsten
daarna de auto behandeld met de PoorBoys klei en Spary en Wipe 1:1 verdund
de lak was daarna zo glad als een spiegel maar de extreme vervuiling van de bomen was nog steeds aanwezig. tevens was nu de belabberde staat van de lak echt goed te zien.
Toen maar eens de "hoogglans voor verweerde lak" van System uit de kast gehaald en handmatig gepolijst met een witte pad van LC
De vervuiling in de lak verdween en langzaam kwam ook weer de rode kleur tevoorschijn.
zo de auto 2 keer behandeld
daarna de super resign polish van AG erbij gehaald en deze met een rode pad van LC aangebracht . De laatste kleur vlekjes verdwenen helemaal en er ontstond weer een mooie rode egale kleur.
als laatste stap de NXT 2.0 aangebracht, bumpers in de AG bumper care, van binnen gestofzuigd en het dashboard behandeld met de rubber en vynil care van AG en de ramen met de Fast glass ,met dit als resultaat.
geen foto's van de binnenzijde
ik was nog niet 100% tevreden maar beter gaat met de hand gewoonweg niet.
op een aantal plaatsen ging de vervuiling zelfs door de lak heen...
nog even sparen voor een DAP:ja
De klant was wel zeer tevreden en had dit resultaat niet verwacht. dat is hetgene wat telt.
maar toch....we willen hier allemaal beter, mooier etc etc
bedankt voor het lezen en tips met deze uni lakken zijn altijd welkom