• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sven says hi!

Sven S8

Detailing rookie
15 mei 2008
1.372
0
Hallo allemaal! (nou ja, strakjes dan) ;)

Degenen van Audiforum.nl kennen me al, voor de rest: ik ben alweer een tijd - naar volle tevredenheid - de eigenaar van een Audi S8, die ik met behulp van een aardige verzameling van Tim's fraaie producten in een zo goed mogelijke staat probeer te houden... Ben ook erg geïnteresseerd in wat er zoal mogelijk is op gebied van detailing. Ik vind het leuk en ontspannend om te doen, en doe graag nieuwe ervaringen op.

En vast een fotootje van de S8.... :cool:


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Hey Sven welkom op het forum! Fraaie auto en fraaie avatar ;)
Als je vragen hebt over detailing kan je die altijd hier kwijt.

Veel plezier hier!

Dennis
 
Welkom Sven!

Die 'allemaal' komen vanzelf!

Ik heb je S8 in het echt mogen zien en het is echt met recht een vette bak! Nu nog de teddyberenlook (je moet erbij geweest zijn om dit te snappen :-& ) eruit krijgen en hij is weer spik en span.

Groeten,

Tim
 
Thanks All!

Ja, die teddyberenlook daar heb ik Steiff genoeg van inmiddels... :|


Hé die Rob! Naja, ik zeg altijd maar zo "niet löllen maar poetsen" :d
 
Ook nog maar even een paar pics van de voorkant...

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Patrick zei:
mogen die ruiten zo getint zijn?

Ze lijken donkerder dan ze zijn hoor... Er zit een zgn 'privacy pack' in, rolgordijnen voor de achterruit en zijruiten achter. Als die omhoog staan is het vrij donker in de auto en heb je bijna geen inkijk... ;)
 
Thanks! Hij tovert na al die jaren ook nog steeds een smile op m'n gezicht zodra ik achter het stuur kruip... :cool:
 
Hoi Sven, Welkom hier!


Echt een prachtige S8! Als ik nog meer poets tips nodig heb, kan ik zeker bij jou terecht als ik zo naar je S8 kijk...schitterend!