• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

swigy stelt zich voor.

swigy

Detailing rookie
19 jun 2011
26
0
Hallo iedereen,

Ik ben Nick (aka swigy) ben 24 jaar jong en woon (gelukkig) bijna bij carclean om de hoek :-d.

Rij voor dagelijks gebruik een hyundai H200 (bedrijfsbak, niet interresant) maar in het weekend rij ik deze Nissan Skyline R33 gts25t uit 1995:

Foto-VIGBYGNE.webp

Foto-XLKWWWCX.webp

Dit is de auto die ik altijd al wilde en na een jaar wachten (engine rebuild) kan ik er eindelijk van genieten. Helaas heeft 15 jaar weer en wind wel zijn effect op de lak gekregen en de vorige japanse eigenaar was jammer genoeg niet zo'n detail freak als ik dus aan de buitenkant kan er nog genoeg aan verbeterd worden. Inmiddels al flink wat euries uitgegeven bij carclean wat een volle detailtas heeft opgeleverd :-D. Tot nu toe deed ik altijd alles nog met de hand maar 2 juli ben ik met vaders en broertje aanwezig voor de DAP 500/900 clinic zodat ik ook machinaal kan gaan poetsen.

Ik ga nu lekker het forum doorspitten want ik kan nog genoeg leren ;-)

hallo Nick !
Welkom op het forum.
Wat zat er allemaal in die tas toen je buiten ging bij cc??
Wij zijn namelijk allemaal een beeeeeeeeeeeetje benieuwd:lol

Knappe "bak" trouwens,in ieder geval heel sportief zo te zien .
Succes op de clinic,laat ook wat resultaten zien,ok?
Je kan alvast al foto's nemen van "voor" en die van "na" komen dan na de clinic.:-b

Groeten Danny

Bedankt allemaal.

@grandscenicman: de detailerstas is inmiddels gevuld met mooie flessen monello, nodige microvezeldoeken, PB White diamond, Meg klei+quick detailer, Wolfgang deep gloss sealent, Race glaze vaste wax (55 series geloof ik ofzo) en nog meer kleine leuke dingen. Genoeg in ieder geval om de skyine goed aan te pakken. Zal zeker even "voor" en "na" foto's maken. Krijg steeds meer zin in 2 Juli.

Heey emiel.

Ja alles hier goed. En daar? Nog steeds in de Stilo? Ja gezellig kom ook ff, dan kunnen we ff bij ouwe hoeren :D

Ja ik heb me ingeschreven denk dat ik wel kom zijn leuke aanbiedingen. Heb de stilo nog steeds staat er mooi bij met de spullen van carclean moet hem alleen weer wassen ma ben aan t verhuizen dus heb nu ff weinig tijd voor me auto.

Zie je de 16e wel denk.

Gr

@ emiel: spreek je de 16de wel ff ;)

@ Bartezzz: lees plezier heb ik zeker. Staat zoveel op het forum dat ik nog wel ff bezig ben :)