• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Swirls op Pianolak dashboard

PeterDorr

Detailing addict
1 jun 2009
56
65
65
Ja die heb ik dus. Een hoogglans dashboard met swirls van het "wegpoetsen van stof" door de vorige eigenaar.
Machinaal polijsten wordt vanwege de vele hoekjes en moeilijk toegangbare plekken nagenoeg onmogelijk tenzij met een elektrische tandenborstel :-)
Met dan hand zou nog wel kunnen, maar ook vrij beperkt natuurlijk.

Kan ik er niet gewoon een Glaze overheen doen? Die vult toch alle krasjes een beetje op waardoor het weer 1 geheel wordt?

Ik heb er ook zo een, ondanks altijd stof af te nemen met een peluche bianco toch wat lichte swirls. Ik werk die delen dat af en toe in met Black Hole, dan zijn ze ook weer mooi glad.

Onlangs zelf het hoogglans kunststof in mijn Fiesta gepolijst met Monello Finale op een microvezeldoek. Dit werkte bijzonder goed. Pro. Polish deed nagenoeg niets. Het resultaat is weer prachtig!