• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Swissvax car bath vraagje

Thijs

Detailing addict
5 jan 2010
110
62
ik heb sins een paar dagen de swissvax car bath
nu heb ik er een paar vraagjes over aan de mensen die al met dit product gewerkt hebben en het dus kennen

wat voor geur heefd die van jullie ?
wat voor kleur heefd die van jullie ?
en hoe schuimt of waneer schuimt die van jullie ?

ik hoop hier wat andwoorden op te kunne krijgen van mensen die heb ook hebben, of gebruikt hebben

sorry maar ik kan niet antwoorden op uw vraag, maar hoe maak je die tekening 'The German' eigenlijk?
Heb het hier nog gezien op het forum.

Bedankt

De geur is vrij specifiek voor die shampoo, ik kan het niet ergens mee vergelijken voor je. Wel zal ik het direct herkennen als ik het ruik. De kleur is transparant en de schuim is super. Bij het vullen van de emmer ontstaat er veel schuim.

Vanwaar je vragen?

ik heb om de een of andere manier mijn twijfels over de echtheid van mijn flesje, en dan vooral van de inhoud

aangezien de mijne erg naar cocos ruikt, en wit/transparant van kleur
het schuimt idd in de emmer, maar op de auto of wash mitt totaal niet.

Helaas kan ik je niet helpen met het op echtheid controleren van de geur (misschien een leuke uitbreiding op het forum :lol ). Zou de geur kokos zijn...........ik herinner het me niet als kokos. Als je een foto plaatst van het product, kan ik er misschien wel wat over zeggen. De kleur van de echte shampoo is half transparant en half wit. Niet zo wit als bijvoorbeeld latex, maar zeker ook niet helder. Ik gebruik Car Bath niet meer omdat het gewoon te duur is voor wat je krijgt.

Hoezo twijfel je aan de echtheid? Heb je het niet bij Swissvax zelf gekocht?

Even mijn Swissvax spullen erbij gepakt :

- Ruikt idd naar kokos
- is redelijk dik van samenstelling
- schuimt idd in de emmer redelijk goed en bij het aanbrengen niet.

Kan proberen of ik wat op foto kan vastleggen :weetniet

oke allemaal erg bedankt voor jullie antwoorden..

binne kort een kleine test tussen een aantal top shampoo`s ( swissvax,dodo,zymöl,wolfgang,Chemical guys)

keep you posted

kwa geur en kleur niet..
ik heb ze nog niet allebei gebruikt..

dus tot zo ver kan ik zeggen. nee ze zijn niet het zelfde

Thijs zei:
oke allemaal erg bedankt voor jullie antwoorden..

binne kort een kleine test tussen een aantal top shampoo`s ( swissvax,dodo,zymöl,wolfgang,Chemical guys)

keep you posted

Vergeet de GlossWorkz niet ... Wil je wel een sampletje sturen hoor.

Ik zit er ook sterk aan te denken om Glossworkz erbij te kopen. Is dat zo´n fijne dan???
Waar zou je zo'm sample kunnen kopen?

Hij kost maar 9.95 en zeer zuinig in gebruik.

Die fles is al een sample, volgende keer bestel ik een gallon..:)

Heb zelf ook CarBath van Swissvax. Zit in een zwart flesje, zilverkleurige dop. Is wit van kleur en ruikt lekker naar kokos. Schuimt behoorlijk als je het eerst in de emmer doet en dan de emmer met water vult.
Andersom schuimt het niet zo sterk. Wast wel lekker