• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tast spray&wipe van PB de wax laag aan?

Audi-A1

Detailing rookie
13 mei 2013
41
0
Vraag, vandaag spray&wipe gebruikt oa voor mijn velgen. Ik had het idee dat na gebruik mijn laagje wheelsealant was verdwenen. Nu is mijn vraag kan dit kloppen, verdwijnt de waxlaag bij gebruik spray&wipe.

Alvast dank voor de reactie s.
 
Dat lijkt mij vrijwel onmogelijk. In spray&wipe zitten naar mijn weten geen oplosmiddelen o.i.d. De wax/ sealant zou dusngoed moeten zijn.
 
+1

Spray & Wipe is een heel mild middel op waterbasis. Ik denk ook niet dat het bij normaal gebruik een gezonde waxlaag merkbaar aantast.
 
Ik heb aflopen zaterdag Autoglym SRP gevolgt met Autoglym GP gebruikt op de motorkap en dak van de Fabia (in de zomer vakantie krijgt de auto weer een full detail) en gisteren wat vogelpoep verwijderd met Spray & Wipe van de motorkap. Ik had niet het gevoel dat de aangebrachte lagen waren aangetast.

Anders zou je misschien PB Spray & Gloss kunnen proberen, die is volgens de product omschrijving milder.