Ik bied bij deze te koop aan mijn DAP 900 maximaal 4 keer gebruikt plus diverse pads en meer. zie foto's.
- Dap 900 compleet met reserve koolborstels en extra onderdelen. (die er destijds bij geleverd waren)
- Padwasher enkele keren gebruikt.
- Poorboys Black hole en White diamond ongeveer driekwart vol.
- Monello polijstpasta's ongeveer halfvol.
- Polijst pads op linkerkant van foto maximaal 4 keer gebruikt.
- Polijst pads op rechterkant van foto nieuw in de verpakking.
- Flesje op de padwasher is reiniger voor de pads. Ongeveer driekwart vol.
- zachte borstel.
- En uiteraard de draagtas zit er bij.
Let op! Set is al oud dus weet niet in hoeverre de pasta en glaze hun werking nog doen. De DAP werkt uiteraard als nieuw en ziet er ook als nieuw uit.
Ik zou echt totaal niet weten wat ik hiervoor kan vragen maar ik zal een vraagprijs neerzetten dus biedingen worden gewaardeerd. En het kan enkel opgehaald worden.(Berghem, Noord-Brabant) Ik verstuur dus niet.
Vraagprijs: 125,- euro
- Dap 900 compleet met reserve koolborstels en extra onderdelen. (die er destijds bij geleverd waren)
- Padwasher enkele keren gebruikt.
- Poorboys Black hole en White diamond ongeveer driekwart vol.
- Monello polijstpasta's ongeveer halfvol.
- Polijst pads op linkerkant van foto maximaal 4 keer gebruikt.
- Polijst pads op rechterkant van foto nieuw in de verpakking.
- Flesje op de padwasher is reiniger voor de pads. Ongeveer driekwart vol.
- zachte borstel.
- En uiteraard de draagtas zit er bij.
Let op! Set is al oud dus weet niet in hoeverre de pasta en glaze hun werking nog doen. De DAP werkt uiteraard als nieuw en ziet er ook als nieuw uit.
Ik zou echt totaal niet weten wat ik hiervoor kan vragen maar ik zal een vraagprijs neerzetten dus biedingen worden gewaardeerd. En het kan enkel opgehaald worden.(Berghem, Noord-Brabant) Ik verstuur dus niet.
Vraagprijs: 125,- euro