• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tectake

picasso

Detailing rookie
29 okt 2010
753
0
Commerciele link dus je mag hem niet plaatsen ;)

Weet niet of ik deze link hier mag plaatsen of niet ?
Maar ik heb mij zo een machine aan geschaft , ik dacht kost niet veel , en is beter dan alles met de hand te doen .
Zijn er hier soms mensen die zo ook 1 hebben , en wat zijn jullie ondervindingen daarmee ? ;)
 
Het volgende gaat een beetje pijn doen :weetniet

Met de hand is toch echt beter dan zonder ervaring met zo een machine.
Dit is wat men noemt een Rotary, die in no time schade kan veroorzaken.
Leuk voor de garagedeur, maar niet voor je auto.

Lekker gaan lezen, sparen en een DAP kopen :)^

Hans
 
Als ik jouw was zou ik eerst gaan oefenen op een motorkap van de sloop, deze krijg je meestal zo mee. Een rotary is voor het zware werk en je zou een DAP moeten gebruiken om te finishen. Tenzij je echt goed overweg met deze machine kan. Finishen is de laatste stap in het polijsten zodat je lak weer mooi kras vrij is. Ik zou deze nooit zomaar zonder enige ervaring op je motorkap van de auto zetten...
 
He Redcat doet geen pijn hoor , ik dacht dat ik me een beter machine had aan geschaft dan mijn vorige (was zo 1 met 2 handvaten ), daarom dat ik het hier post .
Dan laat ik deze nog maar even aan de kant liggen , en zal mijn volgende aankoop zo een Dap worden , als het vrouwtje dit teminste goed keurt . :D
 
hoihoi, Leuk injumpen op oude onderwerpen!

Tectake heeft nu ook een Polijstmachine (excentrisch), 710Watt, 2500-6300 min-1

die redelijk over een komt met een dap ?
wat is de reden dat iedereen bij dap blijft en niet zoiets aanschaft aangezien deze vele malen goedkoper zijn?

Groeten, Nick Bakker
 
Redelijk is niet gelijk aan en daat zit o.a. het grote verschil :)
Maar goed, stel dat hij volledig gelijk zou zijn dan zit je nog met een aantal zaken zoals:
garantie indien er iets niet correct gegaan blijkt te zijn, gunfactor jegens carclean.
Maar ik zou zeggen ga eens een zoekactie doen op dit forum, dan zal je de voors en tegens voorbij zien komen
 
Wat zal ik zeggen;
Omdat dit het forum van Carclean is en zij dat andere merk niet verkopen?
Secundair een DAP heeft zich bewezen en alhier vind je een grote community die je bij problemen verder kan helpen.
Als laatste, ervaringen/garanties etc. Ik zou ff op het web gaan zoeken..
 
  • Leuk
Reactions: mk-us