• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Teller van het aantal postings verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Boordeling ben ik ook niet zo van...hoe kan ik dan nog domme vragen stellen?...:D

Maar goed. beter dat de teller weg is..Heeft voor mij in ieder geval geen meerwaarde. Als iemand wat schrijft ga ik niet naar zijn postaantal kijken om te beoordelen of zijn post waardevol is...:)
 
Idd de meeste die een beetje actief zijn weten wel wie de experts zijn.
Daar komt geen teller aan te pas.

Kan best zijn dat er over een jaar of 2 als wij al 200 berichten hebben gespamt iemand bij komt die er meer van weet dan wij.
Wie is er dan bekender hij/zij of die gene met 2000 posts.

Zie vaak genoeg van die forum spammers met 5000 berichten misschien zijn er een keer 1000 zinnig.

Goede actie Tim (en mods)
 
Je merkt al gauw aan de manier van antwoord geven of iemand ervaren is. Over het algemeen hebben de mensen met de meeste ervaring automatisch ook geduld/respect voor degene die een vraag stelt.

Ik tegenstelling tot andere fora, vind ik de kracht van dit forum dat het gelijkwaardig en toegankelijk is. Ook voor nieuwelingen en mensen zoals ik, die hier komen om wat te leren.

Door tellers, beoordelingssystemen, kudo's, afkortingen e.d. maak je je forum voor nieuwelingen alleen maar minder toegankelijk.

Dat is slecht voor het forum en slecht voor Tim en consorten ;)
 
tellers en de hele zooi horen niet thuis op een forum.
mensen met vragen ,revieuws of wat dan ook moeten het gewoon posten en er moet over gediscuseerd kunnen worden.
of je nou een beginner of pro bent iedereen moet zich er thuis voelen en niet van : oh ik heb maar 3 posts en ben beginner ik weet niet of dat wel goed is als ik nu ga posten .

B.V ooit eens discussies gezien waar iemand ook 5 posts had en er gewoon helemaal langs zat.
dan krijg je dit: wat weet jij ervan je hebt maar 5 posts , reageer niet als je iets niet weet ,nOOb enz enz

als er zo word gereageerd komt diegene niet graag terug op het forum,hij wil tenslotte ook wat leren!
 
Gewoon Respect hebben voor je medemens.
Een ieder is gelijk ervaren of onervaren.

Als hij of zij meer ervaring heeft deel het dan en ga niet lope pronke.
Want de meeste willen niet zo ver met je mee zakken in niveau ;)

We gaan het gewoon gezellig houden.
En dat zal op een poets meeting vast ook helemaal goed gaan komen.

Kreeg net nog een PB of ik samen wou poetsen om zo van elkaar te kunnen leren.
kijk dat zijn leuke dingen.

Mensen moeten zich betrokken voelen dan komen ze maar al te graag weer.
En aangezien dit niet zomaar een forum is maar ook onderdeel is van een winkel.
is het van belang dat het erg gezellig word.

Een ieder die zich niet thuis voeld hier die zal ook niet zo snel de shop in duiken om wat te bestellen.

Dus samen zorgen we er voor dat wij lol hebben en veel leren en dat Tim zijn bestellingen binnen blijven komen ;)
 
Niks meer aan toe te voegen, zo moet het zijn! Iedereen is altijd welkom om bij mij een keer langs te komen als je een keer een demo wilt van machinaal of je wilt een wax proberen of je hebt een kras of gewoon voor de gezelligheid.
 
Het is hier zelfs zo gezellig jongens en dames, dat ik al wekenlang niet meer op het meguiarsforum ben geweest!

+ nog dat ene andere forum waar ik eens naar toe verwezen ben... kom ik ook noooit meer op! :D
 
Dibbuz zei:
Niks meer aan toe te voegen, zo moet het zijn! Iedereen is altijd welkom om bij mij een keer langs te komen als je een keer een demo wilt van machinaal of je wilt een wax proberen of je hebt een kras of gewoon voor de gezelligheid.

Waar kan ik een afspraak maken voor een Demo :)
 
Ik zit naast Den Haag dus je moet er wel een eindje voor rijden...
 
Hmmmm ben ik anderhalve dag offline vanwege een conflict tussen m'n router en m'n modem, lees ik dit!!! rofl

Moet ik me aangesproken voelen? :D
 
Ligt eraan.
Als je post om de teller omhoog te krikken wel.
Zo niet, dan hoef je je niet aangesproken te voelen.
;)
 
Ik maakte van het weekend een opmerking erover, omdat ik op Tim na de meeste posts had (viel me op, niet expres). Ik heb - met in mijn ogen normale reacties - wat meer posts gehaald, mede omdat Tim offline was en vervolgens voor de grap een screenshot geplaatst. En dat heb ik geweten ook... rofl
 
Die rang heeft niks met het aantal posts te maken, die heeft met je status te maken en kan alleen door de mods aangepast worden.
 
Freaky1975 zei:
Die rang heeft niks met het aantal posts te maken, die heeft met je status te maken en kan alleen door de mods aangepast worden.

Ze zijn er ook nog niet klaar mee.
Heb Tim nog wel meer plaatsen aan gegeven waar het nog zichtbaar was.
 
Ik geloof wel dat ik indirect de reden ben geweest voor het aanzwengelen hiervan, maar ik kan niet genoeg benadrukken dat het me zal jeuken of ik kan zien hoeveel posts ik heb geplaatst. Dat ik regelmatig uit m'n nek l*l is een ander verhaal... :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.