• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Terug van heel lang weggeweest!

dannydehert

Detailing chief
24 jul 2009
1.087
95
Temse (België)
Hey iedereen,
Ik vermoed dat enkel de "anciens" op het forum mij misschien nog herinneren :-)
Om samen te vatten:
Danny De Hert, woon in Temse (België), werk in Mechelen, 34 jaar. Ook loslopend in huis: 2 honden Miro en Polleke en mijn vriendin Anneke :-)
Ik had het detailen op een laag pitje gezet, enkel mijn eigen auto een keertje per jaar. Maar je kent dat wel...als je je auto zo goed onderhoudt als wij, dan heb je niet veel krasjes weg te werken en al helemaal geen swirls! Dus zoveel voldoening gaf me dat niet.
Mijn Fiat 500 zag er haast altijd zo uit:
IMG_20151025_154442.webp

Tot ik hem verkocht vorig jaar... wat mis ik dat autootje toch (Abarth 500 SS, 160pk...)
Maar door familie die bij Toyota werkt, rijd ik nu iets totaal anders in leasing: Een Toyota Auris Hybrid TS in denim blauw. Binnenkort moet ik die is deftig onder handen nemen. Ik heb hem sinds november vorig jaar en hij heeft nog geen detailing gehad!
Ik heb ook terug een motorfiets gekocht, een Honda CBF600, die ook dringend eens gedetaild moet worden.
Via via weer een paar projectjes in het voorruitzicht: Een Mercedes 420SEC, Audi A6 Allroad en een Hyundai i10... Dus vanwege zoveel detailkriebels mij terug op het forum gesmeten!
Eerder deze week deed ik een Audi A80 van 19 jaar oud en het was genieten om de blik van de eigenaar achteraf te zien! Detailing...you gotta love it!!

• Leuk
Reacties: PeterS en henriant