• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Test PB Natty's Past Wax Blue vs Collinite Wax no 915

ik wou net vragen om een uppie :p

Voordat je de wagen weg deed nog wel gekeken naar de beading?
 
Ja, die was nagenoeg nog steeds hetzelfde als in het begin. Het verschil tussen beide was nog steeds miniem.
 
Wil dit draadje niet vervuilen, maar mijn persoonlijke ervaring met Colli 915 is GE-WEL-DIG! Ik heb deze zeker 5 maanden geleden aangebracht (voorbehandeling sour power, supernatural klei en DJ clay lube en DJ Need for Speed), en ik heb nog steeds een redelijke beading met een vuile auto. Zodra de auto is gewassen, komt de originele glans weer netjes terug.

PBW natty`s heb ik ook en gebruik ik regelmatig op auto`s van vrienden, maar daar merk je dat de wetlook snel(ler) verdwijnt.

Twijfel over Coli 915? Ik niet meer..

(laat de wax niet te lang curen!)


Robert
 
+1 robert, dat is ook mijn ervaring. Collinite is echt een beest van een wax...vuil of niet vuil...blijft knallen met de beads! De standtijd is echt ongeëvenaard.
 
Ik heb ook de Natty's (als leuk om er bij)aangeschaft maar mijn voorkeur gaat ook naar de 915.
Geeft bij een goede voorbereiding een pracht resultaat.
Maar zoals al aangehaald is de sheeting niet echt superdesuper....
Misschien ligt het aan het type lak?
 
ook ik ben een groot fan van 915, de beading en standtijd is echt super. Ook heb ik een super flakepop (lakcode lc9z/ black magic pearl (vw))